Thema Glasklart discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net via shh het thema glasklart op mijn iphone gezet. werkt perfect geen probleem. Maar nu heeft mijn agenda icoon een zwarte achtergrond, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thema Glasklart
Ik heb net via shh het thema glasklart op mijn iphone gezet.
werkt perfect geen probleem. Maar nu heeft mijn agenda icoon een zwarte achtergrond, terwijl dit wit zou moeten zijn... wie kan me vertellen hoe ik dit aan kan passen. Ik heb alles doorgezocht maar ik kom er maar niet uit!! Bedankt alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is er niemand die me hierbij kan helpen???
|
|
|||
|
|||
glasklart
hallo (:
ik zat dus zo te spelen met glasklart, en vroeg me af hoe dit gaat: bij het linkerdock zie je wel een 'streep', bij de andere niet.. ik weet dat dit nogal pietje precies is enzo xD, maar ik wil het graag weten bij voorbaat dank! |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Die streep is waarschijnlijk gewoon op de wallpaper gephotoshopt want bij een andere theme die ik ooit eens heb gehad was dat toch zo in ieder geval.
|
|
||||
|
||||
Hoe kan je de achtergrond van Glasklart veranderen? De standaard is niet echt mooi...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icons Glasklart Theme | tzebaze | Jailbreak apps en thema's | 7 | 16-09-10 18:00 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
thema's | inkie1980 | Archief | 1 | 19-04-09 22:52 |
thema's | jeroen_29 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-10-08 13:41 |
thema | bella | Archief | 2 | 10-06-08 18:45 |
|
|