Icons Glasklart Theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het glasklart 4.0 theme geinstalleerd, nu worden de icons voor telefoon, berichten, agenda weer en klok niet aangepast. Is er een mogelijkheid om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icons Glasklart Theme
Ik heb het glasklart 4.0 theme geinstalleerd, nu worden de icons voor telefoon, berichten, agenda weer en klok niet aangepast.
Is er een mogelijkheid om deze bijpassend bij het thema te krijgen? Gr. Sebas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3G met iOS 4.0.1 en laatste winterboard en glasklart classic |
|
|||
|
|||
je moet met SSH naar het thema gaan , dan Icons , en dan de juiste iconen veranderen naar berichten enz. , omdat het thema gebazeert is op amerikaans
|
|
||||
|
||||
Kan ook via je USB kabel in de file komen. Voor mac is dat iDisk voor windows winscp volgens mij. Maar ben niet erg overtuigd van mezelf
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geen probleem , had dit probleem gisteren ook met inav acier , en heb dit geprobeert en het Werkte
|
|
|||
|
|||
Bij mij was het probleem ook al opgelost. Inderdaad zelfde oplossing, even door alle icons heen bladeren maar dan heb je wel wat.
|
|
|||
|
|||
Ik ben nog redelijk nieuw met de jailbreak wereld, en ik kom er nog niet helemaal uit.
Ik heb met het programma iPhoneBrowser mijn iPod geopend, en heb mijn Glasklart theme gevonden. Maar het probleem is dat ik dus niet weet hoe ik ''dan de juiste iconen veranderen'' moet doen.. Als iemand mij hiermee kan helpen, graag! Ik geloof dat ik het op een andere manier heb gedaan, maar het is met 1 van de 2 foute icons wel gelukt nu nog even doorzoeken naar de 2e! Laatst gewijzigd door Basjuhhh; 16-09-10 om 21:59. Reden: Probleem opgelost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Thema Glasklart | mandyrichard | Jailbreak apps en thema's | 5 | 17-02-10 21:35 |
Glaskart Theme - Hoe krijg ik enkel de icons? | Mackjenzie | Jailbreak apps en thema's | 14 | 14-11-09 13:02 |
icons | bramo | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-08-08 13:03 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Theme Icons | bully112 | Unlock [archief] | 2 | 25-12-07 12:55 |
|
|