Glaskart Theme - Hoe krijg ik enkel de icons? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Vind Glaskart Theme geweldig, maar zou enkel de icons willen. Mijn lockscreen had ik graag origineel gezien. Bestaat er een manier om enkel de icons ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Glaskart Theme - Hoe krijg ik enkel de icons?
Vind Glaskart Theme geweldig, maar zou enkel de icons willen. Mijn lockscreen had ik graag origineel gezien.
Bestaat er een manier om enkel de icons ve bepaald Winterboard theme te krijgen? Icons kopiëren en zelf een thema maken lijkt me nogal ingewikkeld. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand een voorstel ?
|
|
||||
|
||||
Je gaat in je iPhone naar: Library/Themes/Glaskart (zoals het de thema naam verschijnt in WinterBoard).
Verwijder daarin alle mappen behalve de 'Icons' map.
|
||||
|
||||
Bedankt iMario! Werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Waarom kan ik Glaskart niet downloaden in Cydia? Welke source heb ik er voor nodig?
|
|
||||
|
||||
Tis ook niet Glaskart, maar Glasklart..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Glasklart ook niet te vinden helaas...welk progammatje is het beste om (als ik hem download via Timmeh_ zijn link) het erop te zetten?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt. Maar hoe kan het dan zo zijn dat hij bij mij niet in Cydia te vinden is?
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist dit geprobeerd : https://forum.iculture.nl/f59/i...p-windows.html
Alleen ik krijg de foutmelding : Netwerkfout : verbinding geweigerd Ik heb wel het juiste IP adres ingevoerd...wat nu? |
|
|||
|
|||
probeer iphonebrowser dat is wat makkelijker
hier te downloaden Downloads - iphonebrowser - Google Code |
|
|||
|
|||
Het is me gelukt met DiskAid, bedankt iMario!
Maar is het zo dat je met WinSCP veel meer opties heb qua je eigen stijl toepassen? |
|
|||
|
|||
Even een vraagje. Ik wil graag het Dock van Glasklart, heb deze uit Cydia gehaad en in Winterboard aangezet, maar nu doet hij 't niet ? Moeten de icoontjes in een speciale volgorde ofzo ?
|
|
||||
|
||||
Dock is volgens mij apart te downloaden
heet Dockflow
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icons Glasklart Theme | tzebaze | Jailbreak apps en thema's | 7 | 16-09-10 18:00 |
Krijg de app store enkel in het frans | Gerlof Jan | iPhone Apps | 5 | 21-03-10 12:26 |
Krijg geen enkel mail adres werkend! | steincitynl | iPhone algemeen | 4 | 02-03-10 09:18 |
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm | loorp | Unlock [archief] | 4 | 02-01-08 23:11 |
Theme Icons | bully112 | Unlock [archief] | 2 | 25-12-07 12:55 |
|
|