Krijg de app store enkel in het frans discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand mij helpen mbt de Appstore !!! Als ik op de appstore kom is alles op zn frans, en ook zoeken naar bijvoorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg de app store enkel in het frans
Hallo,
Kan iemand mij helpen mbt de Appstore !!! Als ik op de appstore kom is alles op zn frans, en ook zoeken naar bijvoorbeeld buienradar leverd enkel een andere app op, namelijk een app waarvoor men moet betalen, dus geen buienradar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet in iTunes op je Mac (of Windows-PC) je iTunes Store op Nederlands instellen. Dan zal (na synchronisatie) ook op je iPhone de App Store weer Nederlands zijn.
|
|
|||
|
|||
Hoe doe je dat?
Anjo |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
franse Itunes
Ik had al een Nederlands account. Bij kontrole staat ook aales op Nederland.
Ik kreeg volgens mij de Itunes op mijn nieuwe Iphone (2 dgn oud) in het Frans. Als ik wil betalen staan al mijn gegevens correct, maar in het Frans. Moet ik Itunes op mijn phone downloaden of?????? Anjo |
|
|||
|
|||
OPLOSSING
Al opgelost ?
Zo niet dan moet je geheel je onderaan (iTunes store) "changer de pays" (wijzig land) aanklikken. De rest wijst vanzelf. De optie van land te wisselen kan welk eens handig zijn om - in dit geval - speciaal naar Franse CD's te zoeken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid | w.d | iPhone Apps | 157 | 08-07-12 13:21 |
Krijg geen enkel mail adres werkend! | steincitynl | iPhone algemeen | 4 | 02-03-10 09:18 |
Glaskart Theme - Hoe krijg ik enkel de icons? | Mackjenzie | Jailbreak apps en thema's | 14 | 14-11-09 13:02 |
app store op iphone 3g hoe krijg ik het werkend? | Tieme | iPhone Apps | 10 | 14-07-08 23:13 |
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm | loorp | Unlock [archief] | 4 | 02-01-08 23:11 |
|
|