app store op iphone 3g hoe krijg ik het werkend? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een mobile me account. maar zodra ik wil inloggen op appstore zegt hij identiteid niet geacepteerd verbind met itunes? ben al verbonden met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app store op iphone 3g hoe krijg ik het werkend?
ik heb een mobile me account.
maar zodra ik wil inloggen op appstore zegt hij identiteid niet geacepteerd verbind met itunes? ben al verbonden met itunes. maar wat doe ik verkeerd? (als ik me wil registreren op de appstore via me ME account zegt de store dat het niet hoeft) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als ik het goed lees haal je twee zaken door elkaar: je account bij MobileMe geldt nl. niet voor de iTunes Store. Je hebt voor beide dus een aparte account nodig. Of begrijp ik je verkeerd?
|
|||
|
|||
Citaat:
(p.s. het werkt niet als ik inlog met de gegevens van mobileme) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Op het gevaar af dat ik je weer verkeerd begrijp, probeer je in iTunes Store een account aan te maken of probeer je in te loggen? Dat eerste hoeft niet volgens het screenshot, je kunt direct inloggen met de gegevens van je Mobile Me account. Laatst gewijzigd door ButcherJF; 14-07-08 om 22:19. Reden: vikke dingers |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie screenshot: |
|
||||
|
||||
Kan je nou wel of niet 2.0 installeren op de klasieke iphone?
Ik kan het nou niet volgen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
thanks man
|
|
|||
|
|||
weet waarschijnlijk waar het aan licht: mijn mobile me is amerikaans:
app store nederlands en dat gaat niet samen volgens mij :S |
|
||||
|
||||
Oké, zou goed kunnen. Die onthouden we......
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik het snelst een iPhone 4 | fabulaus | Koopinformatie Nederland | 19 | 04-07-10 13:24 |
Krijg de app store enkel in het frans | Gerlof Jan | iPhone Apps | 5 | 21-03-10 12:26 |
Hoe zit het met app store | FransP | iPad algemeen | 2 | 21-02-10 10:35 |
Hoe krijg ik Edge werkend met een Vodafone UMTS abo? | Richard2008 | Vodafone | 2 | 20-05-08 22:22 |
Hoe krijg ik Anysim 1.1 werkend op mijn iphone (Zonder winSCP) ?? | miguellio | Archief | 10 | 26-10-07 16:43 |
|
|