apps weggooien? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een paar apps op mijn iphone gezet die ik uiteindelijk wil verwijderen. Als ik home knop inhoud dan verschijnt er geen kruisje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps weggooien?
hallo
ik heb een paar apps op mijn iphone gezet die ik uiteindelijk wil verwijderen. Als ik home knop inhoud dan verschijnt er geen kruisje zodat ik hem kan verwijderen. Het gaat bijvoorbeeld om snes4iphone. wie weet hoe ik dit kan verwijderen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apps die je met Cydia installeert verwijder je ook met Cydia.
Open Cydia tik onderin op Manage-->Packages, zoek snes4iphone, tik erop, tik rechtsboven Modify-->Remove-->Confirm. |
|
|||
|
|||
De reactie hierboven klopt, alleen een makkelijkere manier om dit te doen is 'Cydelete' te downloaden uit Cydia, na het installeren verschijnt er wel een kruisje om de app te verwijderen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone uit Amerika jailbreaken, unlocken, weggooien.... | reel2reel | Koopinformatie USA | 11 | 05-10-10 11:39 |
3GS - Error 28 - iPhone weggooien?? | iPho(w)ner | iPhone algemeen | 9 | 29-04-10 19:50 |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
|
|