Sbstoggle multitasking discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Titel zegt denk ik al genoeg is er een SBSTOGGLE om MULTITASKING uit/aan te zetten? ene moment kan ik t wel eens gebruiken als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sbstoggle multitasking
Titel zegt denk ik al genoeg
is er een SBSTOGGLE om MULTITASKING uit/aan te zetten? ene moment kan ik t wel eens gebruiken als ik bijv ene groot programma aan t downloaden ben maar het andere moment word ik er gek van!! Dus dan wil ik het uit hebben... groetjes Ruben
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SBSettings toggle is er vlgs mij niet wel een tool, zToggle (3G), om te switchen tussen wel of geen MT. Maar dan zal je vlgs mij ook altijd een reboot moeten doen. Wat mij dus ook irritant lijkt om elke keer te doen
|
|
||||
|
||||
Oke dus?
Het is er wel maar werkt nie goed en het is alleen voor de 3g?? Thnxx!! EDIT : hij werkt ook voor 3gs en 4 je moet idd wel een respring maken!!! Hopen dat er eentje kom waar dat dan niet voor hoeft Laatst gewijzigd door rubenhvt; 16-09-10 om 20:11. |
|
||||
|
||||
Er is wel een tweak om hem in winterboard aan en uit te zetten, en dan hoef je alleen ff een respring te doen, geen reboot.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Met ztoggle hoef je ook geen reboot te doen maar een respring t zelfde dus...
Mijn vraag was dus of er al eentje is zoals sbstoggle dat je dus niet meer hoeft te respringen of te rebooten Groeten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
multitasking op 3G | kris77 | iPhone algemeen | 2 | 26-11-10 17:25 |
Multitasking 3g | Hugy97 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 22-08-10 15:57 |
Multitasking | Hugy97 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-08-10 14:12 |
iPhone: Multitasking | basjuh93 | Jailbreak | 11 | 23-06-10 17:41 |
Multitasking | Yorick | iPhone algemeen | 4 | 01-10-07 14:02 |
|
|