Multitasking discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net sbsettings gedownload en daarbij heeft hij ook activator gedownload, die heeft er waar schijnlijk voor gezorgd dat als ik nu twee keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Multitasking
Ik heb net sbsettings gedownload en daarbij heeft hij ook activator gedownload, die heeft er waar schijnlijk voor gezorgd dat als ik nu twee keer op de home knop druk dat mijn dock omhoog ga maar hij helemaal leeg is en ik ook niet naar de muziek knoppen kan. In een applicatie gebeurt er niks.
Ik heb activator verwijderd en daarbij sbsettings ook maar daardoor is het probleem niet opgelost... Help! in de safe mode doet hij het trouwens wel gewoon maar das logisch... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook hetzelfde probleem , zou iemand ons kunnen helpen.
Ik zie het niet zitten , om terug te herstellen en te jailbreaken. |
|
|||
|
|||
hee ik heb precies het zelfde, heb een iphone 3g, multitasking deed het eerst prima totdat ik wat dingetjes via cydia gedownload had..
|
|
||||
|
||||
Ik heb het zelfde probleem. Zou het misschien komen dat de ispw niet goed is? Want er is nu een update van Pwnagetool.
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een probleem gevonden , als ik lockdown installeert dan crasht mijn winterboard constant.
|
|
||||
|
||||
Dat zal zijn omdat nog niet alle applicaties geoptimaliseerd zijn voor iOS4.0. Afwachten dus.
|
|
|||
|
|||
http://spreadsheets.google.com/lv?ke...g&f=true&gid=1
Lockdown werkt nog niet helemaal. Activator werkt ook nog niet met double-tap. Als je problemen hebt kan je het beste weer jailbreaken met Redsn0w. Dan gaat al het jailbreak-gedeelte weg. |
|
||||
|
||||
Heb hier geen problemen mee. Multitask en SBSettings (Activator) werken prima.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de oplossing gevonden denk ik , gewoon winterboard verwijderen , dan werkt multitasking terug.
|
|
|||
|
|||
idd winterboard verwijderen. sbsettings hoeft niet verwijderd te worden
|
|
||||
|
||||
ja werk idd. wel gek? want er was toch een update van winterboard voor ios4
|
|
|||
|
|||
hoooi ik heb een probleempje.. ik heb een iphione 3g en heb os4 maar nu heb ik m gejailbreakt met redsnow. toen ik m gejailbreakt had, had ik multitasking en batterijpercentage aangevinkt alleen toen mn phone klaar was met jailbreaken kwam ik erachter dat beiden niet op mn iphone staan hoe kan dit?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
multitasking op 3G | kris77 | iPhone algemeen | 2 | 26-11-10 17:25 |
multitasking 4.1 | buffel_styllezz | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-11-10 13:24 |
Multitasking 3g | Hugy97 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 22-08-10 15:57 |
Multitasking | Hugy97 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-08-10 14:12 |
Multitasking | Yorick | iPhone algemeen | 4 | 01-10-07 14:02 |
|
|