Multitasking 3g discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet misschien iemand multitasking voor mijn 3g Iphone met iOS 3.1.3? Met cydia maar dan bedoel ik dat dit precies lijkt op de multitasking van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Multitasking 3g
Weet misschien iemand multitasking voor mijn 3g Iphone met iOS 3.1.3? Met cydia maar dan bedoel ik dat dit precies lijkt op de multitasking van ios 4?
Gr Hugo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat dat er is .
je kan wel backgrounder en dergelijke gebruiken maar denk niet dat er iets is wat op ios 4 lijkt |
|
|||
|
|||
Multitasken op 3g
Ik heb op mn ipod touch een funcite van cydia die alle iOS 4 funcite heeft, ook precies hetzelfde multitasken. Het heet iets met iOS4 ... En in winterboard heet het iOS4 multitasking And Ho...
Mvg Christiaan |
|
|||
|
|||
Ik kan het niet vinden ik heb wel circuitous gevonden lijkt er al aardig op
|
|
|||
|
|||
Net zoals bij het programma Backgrounder krijg ik deze melding?
|
|
|||
|
|||
Dat hem ik niet want ik heb backgrounder nu wel maar ik wil graag wat heel veel op multitasking lijkt! PLzz help me kijk en er staan wel een paar dingen van multitasking themes maar daar voor moet je iOS 4 hebben maar dat zet ik er niet op lees dan dit verhaal: https://forum.iculture.nl/f8/ap...2-ios-4-a.html
|
|
|||
|
|||
ik heb hem!
pro switcher! Das de enige die ook nog goed werkt, andere crashen. Gelukkig heb ik ehm nu weer, kan nu alweer niet zonder |
|
|||
|
|||
Ik heb proswitcher nu ok wel maar ik wil graag iets wat er op lijkt!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is er dus niet ik denk dat ik mischien mijn iphone ga updaten naar iOS 4!
Slotje |
|
|||
|
|||
als je hem met redsnow jailbreaked (Ios4)krijg je multitasking op je 3g.
Echter je iphone 3g wordt er vrij langzaam van heb ik ervaren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ligt het nou aan mij of is muktitasking geen echte multitasking in iphone4 en ztoggle?
ik heb gisteren uitvorig met een iPhone4 lopen spelen (mijne is helaas nog in bestelling) en heb elf ztoggle op mijn 3G staan maar in beide gevallen lopen de geopende programma's niet verder op de achtergrond! alleen kun je naar de programma's toe maar bijvoorbeeld een game start gewoon opnieuw op en gaat niet verder waar je gebleven was. Mis ik nu iets of?????????? ik wil echte multitasking hebben zoals backgrounder icm proswitcher... sorry als dit al eerder aan bod gekomen is en sorry als het in een verkeerd topic staat. Laatst gewijzigd door johnnybt; 22-08-10 om 16:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
multitasking op 3G | kris77 | iPhone algemeen | 2 | 26-11-10 17:25 |
multitasking 4.1 | buffel_styllezz | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-11-10 13:24 |
Multitasking | Hugy97 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-08-10 14:12 |
iPhone: Multitasking | basjuh93 | Jailbreak | 11 | 23-06-10 17:41 |
Multitasking | Yorick | iPhone algemeen | 4 | 01-10-07 14:02 |
|
|