bootrom of bootloader.. ?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej luitjes, Bij de nieuwe jailbreak/hacktivation moet je beschikken over een oude bootrom. Er zijn mensen die zeggen dat je die kunt checken met f0recast. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
bootrom of bootloader.. ??
Heej luitjes,
Bij de nieuwe jailbreak/hacktivation moet je beschikken over een oude bootrom. Er zijn mensen die zeggen dat je die kunt checken met f0recast. Maar die geeft alleen de bootloader weer. Nu heb ik zelf een 3GS met bootloader 6.4 en oude bootrom (iBoot-359.3). Ik kan deze dus wel updaten naar iOS4 en heb dat ook gedaan. Volgens mij wordt de bootloader (sofware) geladen in de bootrom (hardware). En is bij deze update dus de hardware versie belangrijk. Wie kan mij uit mijn droom helpen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vermoedelijk heb je veel aan dit artikel op iPhoneclub, met name het deel 'Verklarende woordenlijst'.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Bootrom | JCM | Unlock | 0 | 02-12-10 03:03 |
iPhone: welke bootrom | maltje | Jailbreak | 11 | 29-09-10 12:58 |
iPhone: iphone gs new bootrom | coolrds | Jailbreak | 7 | 01-08-10 03:07 |
iPhone: Bootrom | happydaddy | Jailbreak | 0 | 22-06-10 22:52 |
|
|