toetsengeluid iphone app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er zo een app die het toetsengeluid afzet? stoor mij regelmatig aan dat geluid vanaf ik mijn toetsenbord gebruik...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
toetsengeluid iphone app
Bestaat er zo een app die het toetsengeluid afzet?
stoor mij regelmatig aan dat geluid vanaf ik mijn toetsenbord gebruik
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen -> Geluiden -> Toetsenbordklik
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij Cydia is dat het geval (ook het enige dat ik weet), maar dat is omdat je dat niet anders kan instellen. Normaal hoor je geen geluiden meer.
|
|
||||
|
||||
Bedoel je bij het numerieke telefoon toetsenbord? Zoals bv bij een telefoonnummer in tikken?
|
|
||||
|
||||
Bij gebruik in cydia en telefoonnummer keuze blijft hij geluiden maken
|
|
|||
|
|||
De iPhone heeft zo'n mooie switch aan de linker kant. duw die naar achteren...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het geluid van je telefoontoetsenbord kan je wel zelf uitschakelen. Ga naar de map: System/Library/Audio/UISounds En voeg _BAK toe aan de volgende files zoals op onderstaande afbeeldingen: Even respringen en klaar. |
|
||||
|
||||
Thanks Bomans echt een oplossing ik vindt het irritant die piepgeluiden
dan staat alles stil ook geen oplossing Laatst gewijzigd door Bomans; 24-02-10 om 14:41. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Iphone app icoontje blijft staan na deleten app | menno20 | iPhone Apps | 5 | 02-02-09 00:05 |
|
|