App om sms te verbergen in Berichten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag berichten sturen met iemand, maar kwil niet dat die berichten toekomen in m'n normale Berichten inbox. Dit omdat ik niet wil dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App om sms te verbergen in Berichten
Ik zou graag berichten sturen met iemand, maar kwil niet dat die berichten toekomen in m'n normale Berichten inbox. Dit omdat ik niet wil dat iemand die gewoon m'n Berichten opent deze kan zien.
Dus kzou willen da'k op de één of andere manier berichten kan 'verbergen' in m'n sms-inbox, zonder ze te wissen... Weet iemand of er een app daarvoor bestaat! Merci |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kunt wel met Bitesms een passw op de berichten zetten
|
|
|||
|
|||
Tja, mr da lijkt verdacht, wat het niet mag zijn! Kwil namelijk dat m'n vriendin die berichten niet kan zien/ niet van kan weten...
|
|
||||
|
||||
Kijk even in de US iTunes store naar de TigerText app (gratis)... Moet je wel een US account voor hebben. Hoe je die aan kunt maken staat ergens in de wiki.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nope! Een vrouw...
Overigens: 70 procent van jongeren heeft geheime sms'jes | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms afzender verbergen | polmke | Jailbreak apps en thema's | 11 | 19-01-12 15:16 |
Sms afzender verbergen | Olomouc | iPhone algemeen | 4 | 01-12-10 22:12 |
Verbergen QWERTY bij lezen sms | Tjeerds | iPhone algemeen | 6 | 25-11-10 23:04 |
sms verbergen | moesjoe | Archief | 5 | 13-09-09 11:57 |
sms verbergen | breezertje | Archief | 8 | 10-10-08 14:11 |
|
|