Klok opnieuw in statusbar krijgen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Okay, haal dan overal bij 124 de 1 weg zodat er alleen nog 24 staat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Okay, haal dan overal bij 124 de 1 weg zodat er alleen nog 24 staat.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Kreeg het thema niet eens geïnstalleerd, steeds een foutmelding.
Heb een deb bestand moeten uitpakken om het thema op m'n iPhone te krijgen. Maar ik krijg het ook niet voor elkaar. Bij verschillende HTC klokken is het me gelukt, maar met deze niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ik heb geprobeerd om van die 12 naar 24 te zetten maar dan krijg ik vraagtekens. Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-03-10 om 10:30. |
|
|||
|
|||
Heb je niet een widget.html in de map staan?.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
upload je widget.html maar, volgens mij kan je daar ook dingen in aanpassen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
FukkerdeFuk....kom hier niet uit, waar heb je dit thema vandaan?. stuur ff een link.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mega File Upload - Free File Hosting |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je in de map Single kijkt heb je weer 2 mappen, met daarin de cijfers....en die plaatjes png die zou je moeten veranderen in 00,01,02,03 etc dan klopt het wel met 24hrs. De png die er nu in staan zijn dus 12hrs.
FF wat geknutseld....probeer deze maar is...is het nix gewoon deleten dan. Deze is wel 24hrs...gewoon aanvinken in winterboard. MonoChromeHTC.zip Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-03-10 om 10:30. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ja ik zie er 2 mappen staan Down en Up en bij allebij staat er dan AM en PM moet ik nu in alle 4 de cijfers veranderen? Groetjes |
|
||||
|
||||
Volgens mij moet het gewoon met de juiste javascript code kunnen, alle elementen zijn aanwezig daarvoor.
Ik heb gisteren de auteur een mailtje gestuurd met de vraag hoe. Hopelijk brengt ie een 24-uurs versie uit. Misschien helpt het als je ook een mailtje stuurt Monochrome HTC 1.5 | iWatcher.net |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ga nu proberen om in de map Single om daar de cijfers te veranderen 24u Bedankt voor je PM waar precies heb je het veranderd? Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-03-10 om 10:30. |
|
|||
|
|||
Ik heb niets veranderd, ik heb een deel van jou thema en een deel van mijn thema door elkaar gegooid zeg maar. Maar het werkt wel?.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan, en idd zelf ff de aanpassingen zoals het weer geloof ik, stond bij mij op
amsterdam. anyways suc6! |
|
||||
|
||||
Hallo,
ik heb mijn thema even aangepast en zal hem hier posten. MonoChromeHTC.theme.zip Zoals je zal zien is het weericoontje weg en krijg dit maar niet terug. Hoop dat iemand het lukt? Groetjes Jonas |
|
|||
|
|||
Welke file heb je aangepast jonas?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dropdown via statusbar? | Leonk | iPhone algemeen | 3 | 14-03-11 15:15 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
Circel in de statusbar | Econz | iPhone algemeen | 4 | 19-04-10 12:50 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
Statusbar lockscreen | Konfu | Jailbreak apps en thema's | 4 | 10-12-08 19:21 |
|
|