Copy|Paste 1.1.3 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik weet niet of jullie het al weten ofzo maar ik vond net een video waarin wordt verteld hoe je tekst kunt kopieren en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Copy|Paste 1.1.3
Hallo,
ik weet niet of jullie het al weten ofzo maar ik vond net een video waarin wordt verteld hoe je tekst kunt kopieren en plakken.. misschien handig voor de leden die al een 1.1.3 iPhone hebben. http://www.youtube.com/v/nchuidJ_CYw |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Net echt
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
kijk maar naar zijn mond.
Heb het ook eventjes getest hoor. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is wel zeker een feature die ik nu mis!
|
||||
|
||||
Hahahahaha echt lachen hoe zijn handen bewegen aan het einde wanneer die i love you zegt XDXD
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ag komt vast nog wel...! Ik vraag me alleen af of het makkelijk gaat werken want ik kan al slecht met die loep omgaan.... xD
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Het is een proof of concept.. Dus niet echt, maar een demonstratie hoe het in de toekomst eventueel gedaan zou kunnen worden.
|
|
||||
|
||||
Gebruik het nu dus sinds gisteren 1.1.3 en dat copy / paste is echt de max hoor.
|
|
||||
|
||||
...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In het filmpje zegt ie ook 'Thank you for watching this fake little demo..'
Als ik het goed verstond Maar het is zeker nice, zoiets miste ik wel, en ook goed uitgewerkt door die kerel! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
rare copy/paste bug | FreezyFreeze | iPhone algemeen | 1 | 04-02-11 21:19 |
Copy paste? | Sleevemaster | Archief | 4 | 18-03-08 12:06 |
|
|