Installer update doet raar discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag installer update gedaan en nu start installer niet meer wat kan ik nu doen om het goed temaken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer update doet raar
Ik heb vandaag installer update gedaan en nu start installer niet meer wat kan ik nu doen om het goed temaken
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb ook het zelfde probleem. sommige programma's werken ook niet. En ik heb gemerkt dat een paar contacten van mijn adresboek niet meer in zitten. weet iemand een oplossing hiervoor.
|
|
|||
|
|||
same here... iemand al een oplossing?
|
|
|||
|
|||
ik heb het probleem als volgt opgelost.
Verbinding gemaakt met FUGU (SSH). installer heb ik kompleet gedownload. Het is 324 kb. groot. Daarnaa heb ik Show Pakkege Contents gedaan. Ik kreeg te zien alle inhoud van instller.app Ik heb alles teruggekopierd naar iphone application/insataller.app en alles overgeschreven. Herstart de ihpone en hij deed het. Success |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoek op de net de installer.app download FUGU en maak een SSH verbinding (geen gewone ftp verbinding). Je moet wel Wi-Fi verbinding hebben en inhet zelfde network zitten met je comp. en iphone. User = root Password = alpine of dottie (als het later niet gewijzigd is) (Ik gebruik wel een macintosh) Ga naar Applications directory. Zet installer.app op je desktop. ga met je muis op hem staan, druk op je rechtermuisknop en kies Show Pakkage Contens. Dan laat hij je de installer inhoud zien. Selecteer alles en draag ze naar de FUGU applications/installer Hij zal vragen of ie moet overschrijven. Kies ja. Daarna zal hij het doen. Probeer ergens installer.app te downloden.
Success |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
wat is je PM? ros1982 staat er allen bij. En je profile is niet openbaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet raar op carkit Parrot MKI 9200 na update IOS 4 | ferrykok | iPhone algemeen | 21 | 09-09-10 14:51 |
Pushmail doet raar na update 2.1 | bstruik | iPhone algemeen | 3 | 16-09-08 01:54 |
Doet raar. | eriks | iPhone algemeen | 6 | 16-04-08 17:44 |
Installer doet raar | Phinjolo | Jailbreak apps en thema's | 2 | 15-04-08 21:39 |
1.1.3. Update via Installer - GPRS doet het niet meer | fruitella | iPhone algemeen | 2 | 31-03-08 08:54 |
|
|