installer.app: een paar vragen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik ben van plan om application.app op mijn unlocked iphone (1.02) te installeren.(zodra 1.1.3 er is ga ik updaten) Ik zat nog met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer.app: een paar vragen
Goedenavond,
Ik ben van plan om application.app op mijn unlocked iphone (1.02) te installeren.(zodra 1.1.3 er is ga ik updaten) Ik zat nog met een aantal vragen waar ik in de wiki geen antwoord op het gevonden. Wanneer ik installer.app en een aantal applicaties heb geinstalleerd, maakt dit mijn iphone dan merkbaar trager? En kan ik alle met installer.app geinstalleerde applicaties en installer.app volledig verwijderen? met vriendelijke groet, Mister@ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je iPhone wordt daar niet trager van, toch niet van mij en van de meeste anderen ook niet, maar als je dan echt te veel dingen zal downloaden en installeren zal je waarschijnlijk wel het verschil zien. Alles wat je installeert, kan je ook verwijderen. En als je versie 1.02 draait raad ik je toch wel aan van te updaten naar 1.1.1 of 1.1.2.
|
|
||||
|
||||
Als je applicaties installeert wordt je iPhone niet langzamer, de geinstalleerde applicatie(s) kun je gewoon verwijderen via UNINSTALL
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb net mijn Iphone naar 1.13 gezet alles werkt super, echter mis het installer programa.
Via Jaibreakme.com niet te installeren. Wie weet de oplossing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
een paar vragen aan de iPhone 3gs gebruikers | Ocean11 | Archief | 2 | 02-11-09 02:46 |
een paar vragen | help | Archief | 2 | 09-07-08 12:54 |
heb een paar vragen... | dennis9920 | Unlock [archief] | 2 | 14-12-07 17:03 |
Een paar vragen over de Iphone! | Corally | iPhone algemeen | 6 | 24-11-07 22:33 |
Een paar beginners vragen | aernout | iPhone algemeen | 3 | 13-11-07 22:42 |
|
|