Een paar beginners vragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje door het forum aan het zoeken, maar ik krijg eigenlijk alleen maar meer vragen... Ik heb mijn iPhone geunlockt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een paar beginners vragen
Hallo,
Ik ben al een tijdje door het forum aan het zoeken, maar ik krijg eigenlijk alleen maar meer vragen...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||||
|
|||||
Citaat:
Wel ff je Iphone hellemaal Opnieuw aan doen Citaat:
Citaat:
uit. Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
1. ik heb anysim verwijderd
2. Dat staat bij dat onderwerp 3.download in installer KB of KB 4. Niet doen, hiermee maak je je iphone kapot, later kan dit 5. Zoek op het forum Veel succes! |
|
|||
|
|||
Dag aernout,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, alle antwoorden op je vragen zijn hier terug te vinden. Het wordt niet in hapklare brokken gepresenteerd, dus je zult de zoek functie moeten gebruiken en de topics gewoon even door lezen. Je zult er een hoop van op steken. Om je toch een beetje op weg te helpen: 1. AnySIM kun je na de unlock zonder problemen verwijderen. 2. Ik denk dat je de international file bedoeld. Deze file is nodig om Nederlands te kunnen instaleren. Voor de rest succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
een paar (domme) vragen over het upgraden naar 4.0 | steffexx | Jailbreak | 2 | 05-07-10 09:59 |
een paar vragen | help | Archief | 2 | 09-07-08 12:54 |
installer.app: een paar vragen | mister@ | Jailbreak apps en thema's | 6 | 28-01-08 02:54 |
heb een paar vragen... | dennis9920 | Unlock [archief] | 2 | 14-12-07 17:03 |
Een paar vragen over de Iphone! | Corally | iPhone algemeen | 6 | 24-11-07 22:33 |
|
|