Mijn thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lezers. Ik ben bezig me het maken van mijn eigen thema. Hb daarbij gekozen voor de icoontjes van frost. Heb er hier en daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn thema
Hallo lezers.
Ik ben bezig me het maken van mijn eigen thema. Hb daarbij gekozen voor de icoontjes van frost. Heb er hier en daar een paar bij gemaakt, maar loop tegen een probleem aan. Ik heb live klock. En live weather. Deze icoontjes wil ik graag een andere achtergrond geven maar weet nie hoe ik dat moet doen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk dat je dan even in de thema's van die moet kijken, en dan die icoontjes vervangen door je eigen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verander ik mijn toetsenbord thema? | robje33 | Archief | 3 | 29-01-10 22:23 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
Winterboard template\Mijn thema | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-03-09 16:45 |
hoe instaleer ik nieuw thema op mijn iphone | jezzoo | Archief | 3 | 04-02-09 19:38 |
Mijn eerste eigen thema!! | emphasiz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-12-07 19:46 |
|
|