Hoe verander ik mijn toetsenbord thema? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het al op proberen te zoeken maar helaas nergens resultaat. Er staan toetsenbord theme's in cydia, maar die werken niet op versie 3.1.2. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe verander ik mijn toetsenbord thema?
Heb het al op proberen te zoeken maar helaas nergens resultaat. Er staan toetsenbord theme's in cydia, maar die werken niet op versie 3.1.2. Is er een andere manier om op m'n gejailbreakte iPhone een ander toetsenbord thema te krijgen?
Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Wallpapers, Thema's en Skins
|
||||
|
||||
nog niet mogelijk volgens mij. is al meerdere keren gevraagd op de forum !
|
||||
|
||||
Het toetsenbord kan niet meer worden aangepast sinds OS 3.0.
Zoals Kuotje al meldt is dit al meerdere malen langsgekomen op het forum (hier bijvoorbeeld). Vandaar dat deze discussie dan ook op slot gaat. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verander je de tekst..? | VIETBOY | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-02-11 11:33 |
Hoe verander ik me ipod naam??? | Silver-Apple | Archief | 1 | 05-08-09 08:25 |
hoe instaleer ik nieuw thema op mijn iphone | jezzoo | Archief | 3 | 04-02-09 19:38 |
[1.1.2] Hoe verander ik mail icoon? | Lau | iPhone algemeen | 3 | 30-11-07 08:51 |
|
|