Telefoonbereik uit, data en GPS aan?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me af of er een tweak/setting is die het volgende doet: -mobiele netwerk deactiveren -datanetwerk geactiveerd houden -pushberichten stoppen. Ik gebruik tijdens het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonbereik uit, data en GPS aan??
Ik vraag me af of er een tweak/setting is die het volgende doet:
-mobiele netwerk deactiveren -datanetwerk geactiveerd houden -pushberichten stoppen. Ik gebruik tijdens het lopen runkeeper (die heeft GPS en data nodig), maar wil niet telkens tijdens het lopen smsjes of pushberichten krijgen. Of, erger nog, dat mensen me gaan bellen tijdens het lopen. Dan draaien mijn hele grafiekjes in de knoei. Anyone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met SBSettings bij processes telefoon uit te zetten.. Weet niet of dat helpt ofzo.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wordt die gewoon actief op het moment dat je gebeld wordt.
|
|
|||
|
|||
Getest: werkt niet.
|
|
|||
|
|||
Ja.. dacht ik al helaash
|
|
|||
|
|||
pushnotificaties kan je met 1 switch tijdelijk uitzetten in settings.
Telefoonnetwerk uitzetten heeft volgens mij sowieso tot gevolg dat data ook uitgaat. Misschien kan je in een jailbreak programma als iblacklist tijdelijk alle inkomende oproepen blokkeren? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data-roaming? Uit of aan? | Cgold | Internet in buitenland (roaming) | 29 | 09-08-11 23:50 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
Hardware: GPS snel aan/uit | twentuh9 | iPhone Navigatie | 3 | 30-05-09 02:34 |
iPhone 3G GPS Data versturen over Wi-Fi/bluetooth naar Pc. | DJTim | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-12-08 21:40 |
|
|