Icoon naar Icoon veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, ik ben vast de enige die dit heeft, maar ik irriteer me soms aan de lelijkheid van een soort applicitatie logo. Bijvoorbeeld bij IM+ ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoon naar Icoon veranderen
beste,
ik ben vast de enige die dit heeft, maar ik irriteer me soms aan de lelijkheid van een soort applicitatie logo. Bijvoorbeeld bij IM+ Zou ik dus het icoon van easyMSN willen, zou iemand mij hier mee kunnen helpen? Want ik kan nergens vinden, hoe dit kan, en of dit uberhaupt mogelijk is. Ik ben er niet zo heel handig mee, vandaar! Sergio |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's.
01. Via Cydia Winterboard installeren 02. Via Cydia OpenSSH installeren 03. Een programma op je PC installeren om je iPhone te benaderen (bv DiskAid) 04. Dan op je PC naar var/stash/Themes.xxxxxx gaan 05. Daar een nieuwe map aanmaken en een naam geven 06. In die nieuwe map nogmaals een nieuwe map aan maken en die 'Icons' noemen 07. In 'Icons' het plaatje van easyMSN zetten (moet de extensie .png hebben) 08. Deze hernoemen naar 'IM+.png' 09. Op je iPhone Winterboard openen 10. In de lijst staat nu de map die je hebt aangemaakt bij stap 05 11. Deze aanvinken door erop te tappen 12. Winterboard sluiten door op de Home-button te klikken 13. Je Springboard wordt nu automatisch herstart 14. en voila
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
En we hebben ook een Wiki. Daar staat alles uitgebreid uitgelegd.
|
|||
|
|||
Ik heb nu de nieuwste versie van winterboard en nu werkt alles prima, behalve de iconen die ik vervangen heb... iemand al meer ervaring?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
-edit- reboot zorgde er wel voor dat m'n lockscreen weer werkte, maar nog steeds geen icons... -edit2- dit schakelaartje deed 't 'm....nu werkt het weer zoals het moet.... Laatst gewijzigd door ALK; 02-04-10 om 23:03. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon categorie veranderen | wieke | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-12-10 09:53 |
Icoon afbeelding veranderen | Schepe | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-02-10 16:27 |
Webapp icoon veranderen | X-Tince | iPhone Apps | 9 | 17-01-10 16:43 |
Icoon namen veranderen? | T-zero | Jailbreak apps en thema's | 38 | 21-11-09 12:38 |
Applicatie icoon veranderen | lifeliner4 | iPhone Apps | 6 | 03-11-08 18:32 |
|
|