Applicatie icoon veranderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo voor de eerste keer zo en zo. Ik heb een iPod 16GB 2G... Afijn, ik heb laatst het programmatje ''fake call'' gedownload via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicatie icoon veranderen
Hallo voor de eerste keer zo en zo.
Ik heb een iPod 16GB 2G... Afijn, ik heb laatst het programmatje ''fake call'' gedownload via de app. store op de PC. Nu zou ik graag dat icoontje willen veranderen, maar via opties -> info -> icoon kan het niet... Is daar een mogelijkheid voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe doe ik dat? Ik draai Vista (heb al geprobeerd: openen met -> verkenner...)
|
|
||||
|
||||
Je moet ze op de iphone zelf aanpassen.
Hier zie je waar de (standaard)iconen zich bevinden Iconen vanuit de appstore zijn heeeeel ingewikkeld en niet meteen aan te raden. Tenzij je thema's gebruikt. Maar gebruik daarvoor even de zoekfunctie aub. |
|
|||
|
|||
Ik heb zo en zo een iPod Touch, en wil graag een iPhone Telefoon icoon gebruiken, dus...
Heb er 1 gedownload, die was al PNG, heb de APP als WinRAR geopend, plaatje verwijderd, de gedownde erin gezet, maar iTunes ziet nog steeds de oude... |
|
|||
|
|||
Is je ipod uberhaupt gejailbreakt, anders gaat het niet lukken! Het makkelijkst is om dan winterboard te installeren, kun je heel gemakkelijk icoontjes veranderen enzo...
|
|
|||
|
|||
iPod 2G jailbreaken, jáh
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon categorie veranderen | wieke | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-12-10 09:53 |
Icoon naar Icoon veranderen | SergioEdelman | Jailbreak apps en thema's | 5 | 02-04-10 22:54 |
Icoon afbeelding veranderen | Schepe | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-02-10 16:27 |
Webapp icoon veranderen | X-Tince | iPhone Apps | 9 | 17-01-10 16:43 |
Icoon namen veranderen? | T-zero | Jailbreak apps en thema's | 38 | 21-11-09 12:38 |
|
|