Cydia all sources niet beschikbaar discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb onlangs mijn iPhone moeten herstellen en jailbraiken via blackrain en nu werkt cydia niet naar behoren. Na installeren van steffwiz vind hij de repo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia all sources niet beschikbaar
Heb onlangs mijn iPhone moeten herstellen en jailbraiken via blackrain en nu werkt cydia niet naar behoren. Na installeren van steffwiz vind hij de repo all sources niet en krijg ik foutmeldingen van pwncenter.com
heeft iemand iets dergelijks van probleem hulp zou welkom zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb deze week op een goede vriend van mij zijn 3G ook jailbreak toegepast en hij heeft er ook last van
|
|||
|
|||
Ja heb er ook last van, sinds vandaag?!
|
|
|||
|
|||
yep,sinds gisteren ook last van,en vandaag ook weer.
|
|
|||
|
|||
ik kreeg een update vandaag (na lang wachten), toen werd all sources verwijdert:S (weet iemand hoe ik dit terug krijg?) Gister deed hij het nog gewoon bij mij:S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia sources laden niet goed | vinstylo | Jailbreak apps en thema's | 8 | 06-12-10 07:53 |
Cydia sources werken niet? | Nilson88 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-08-10 09:18 |
iPhone 3G: Komt Ultrasn0w niet op een andere manier beschikbaar dan via Cydia?? | alvani | Unlock | 29 | 23-07-09 09:20 |
Cydia, sources? | Chrisy76 | Archief | 6 | 15-04-09 22:14 |
Cydia sources | tieske123 | Archief | 3 | 11-08-08 23:57 |
|
|