Apple Pro Thema vraag discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraag. Ik heb namelijk sinds kort het Apple Pro thema op mijn iphone staan. nu heb ik een vraag of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Pro Thema vraag
Ik heb even een vraag.
Ik heb namelijk sinds kort het Apple Pro thema op mijn iphone staan. nu heb ik een vraag of ik de kalender en het weer ook naar mijn eigen wensen zou kunnen aanpassen? zo ja, ik zou graag de eredivisie stand en wedstrijden hier hebben staan. Maar dan wel de live standen. Dus wel up to date... is er iemand die mij hier aan kan helpen? of die een idee heeft? Voor de mensen die niet weten hoe dit thema er uit ziet heb ik een foto bij gevoegd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het wel een leuk thema! Waar heb je hem vandaan? Heb alleen helaas geen antwoord op jou vraag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag over iphone 4 thema | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-01-11 11:29 |
Pro-assist verzekering vraag. | Bengtiphone | iPhone algemeen | 4 | 11-09-10 18:48 |
vraag bij maken van thema. | levirobben | Jailbreak apps en thema's | 14 | 13-04-10 15:21 |
vraag bij maken thema 2 | levirobben | Archief | 1 | 09-04-10 14:02 |
|
|