//

terugsturen, cydia backup?

terugsturen, cydia backup? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Al mijn knopjes aan de bovenkant werken niet meer. Ik heb dus garantie + verzekering en ga hem terugsturen. Maar ik heb cydia + veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-10, 10:34
thelorrr thelorrr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard terugsturen, cydia backup?

Al mijn knopjes aan de bovenkant werken niet meer. Ik heb dus garantie + verzekering en ga hem terugsturen. Maar ik heb cydia + veel apps.

Wat doe ik? Ik heb cydia app backup. Kan ik een reservekopie maken in itunes en deze terugzetten na reparatie zodat iphone alle cydia apps weer downloadt en installeert of moet ik weer opnieuw gaan JB-en enzo?

Het lijkt me in ieder geval verstandig de jailbreak eraf te halen en te herstellen naar origineel?

Bedankt en groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-10, 11:32
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Dat wordt een lastig verhaal. Je zal via Solid Vision/t-mobile een refurbished exemplaar ontvangen als het inderdaad onder de garantie valt. Deze zijn inmiddels voorzien van 3.1.3. en zijn dus niet te jailbreaken

Oja in ieder geval wel even herstellen voor je de gsm inlevert.
  #3  
Oud 28-04-10, 11:39
thelorrr thelorrr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

dat is ZWAAR balen, kan ik niet mijn reservekopie terugzetten?
  #4  
Oud 28-04-10, 12:07
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Je kan je normale reservekopie van itunes wel terugzetten, deze neemt uiteraard alleen de apps mee die je via itunes hebt gedownload/aangeschaft. Alles van/via je jailbreak kun je niet terugzetten. Dit kan immers alleen op een gejailbreakt toestel.

Duimen dat je toch stiekem eentje met een oudere firmware krijgt, maar de kans is klein. Houd ons op de hoogte! Ben benieuwd.
  #5  
Oud 28-04-10, 12:32
thelorrr thelorrr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

als er een nieuwe firmware op staat en ik kan middels reservekopie 'downgraden' is er voor mij geen probleem hoor, of is dit juist ook niet mogelijk?
  #6  
Oud 28-04-10, 13:25
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Uhm.....moet je dan niet iets van SSH bewaren ofzo? Heb me daar nooit zo in verdiept. Lijkt me sowieso dat dit gekoppeld is aan je toestel. Anders kan iedereen downgraden en je ziet overal in de topics dat sommige mensen simpelweg moeten wachten op een nieuwe jailbreak. Hopelijk volgt die bij de introductie van de Ipad 3G begin mei
  #7  
Oud 28-04-10, 13:58
Muchachooo Muchachooo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard

je kan sowieso via APTbackup een backup van je cydia apps maken. deze backup wordt bewaard tijdens het restoren, dus dat lijkt me iets wat in de iphone zelf opgeslagen wordt. Dan zou je met een reservekopie in iTunes nog niks kunnen...
  #8  
Oud 28-04-10, 14:01
thelorrr thelorrr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

mijn cydia apps staan door een hack wel in itunes. ik kan rechtstreeks ipa's kopieren naar itunes via pc.

informatie over cydia apps wordt door aptbackup meegenomen in reservekopie,

als het goed is zet aptbackup bij restore alles terug (gaat alles opnieuw downloaden).

maarja de vraag is dus of ik kan restoren van 3.1.3 naar 3.1.2
  #9  
Oud 28-04-10, 15:33
Raggamannn Raggamannn is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 120
Standaard

Een simpel antwoord daarop is nee .. Je kunt geen SHSH bestanden opslaan (aangezien je een nieuwe iPhone zal bemachtigen met een ander SHSH code). En aan je reservekopie en dergelijke heb je niet veel aan.

Kleine veranderingen zoals MiM (providernaam aanpassen) zullen wel in de reservekopie worden meegenomen. Maar een echte jailbreak is dat niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 antenneproblemen, iPhone terugsturen? Geronimo85 iPhone algemeen 25 14-07-10 18:39
Backup apps / Cydia / SMS / notes / instellingen sniffertje Archief 1 27-04-10 16:06
iPhone: Cydia en restore van backup djpremacy Jailbreak 3 22-01-09 22:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.