Cydia Apps voor iPad discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Plaat hier je werkende cydia apps. Ik ben namelijk benieuwd of Cattergories het doen. Het kan zijn dat apps leiden tot een Herstel!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia Apps voor iPad
Plaat hier je werkende cydia apps.
Ik ben namelijk benieuwd of Cattergories het doen. Het kan zijn dat apps leiden tot een Herstel! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja , ik wil graag ook de ervaringen van jullie weten.. Welke cydia apps bijvoorbeeld wel werken en welke dus een Herstel leiden..
Misschien handig om t met elkaar te delen.. Ga m zo uitvoeren op mn iPad.. |
|
||||
|
||||
Jailbreak ging prima maar kijk uit met Cydia op de iPad!
SBSettings niet installeren op je iPad, ik kon herstellen. Hij doet het wel maar de hele interface van je iPad veranderd in die van een iPhone, een ramp dus! en de ''knoppen'' in Cydia werken niet meer na het installeren van SBSettings.. Voor de rest heb ik nog niet geprobeerd uit Cydia.
|
|||
|
|||
aii dat is vervelend ja
Ik heb categories geinstalleerd werkt perfect maar is alleen op het fomraat van iPhone of de uitvergroot functie van apple. maar de mapjes die je aanmaakt kun je het een icoontje geven maar da icoontje zal altijd grijs blijven op je SB |
|
|||
|
|||
ik hoop dat de volgende versie die geen Beta is een Update is en dan je hem niet helemaal moet herstellen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan iemand bevestigen of OpenSSL en OpenSSH werken op de iPad zodat ik toegang kan krijgen tot het besturingssyteem.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Erg jammer dat SBSettings niet werkt. Daar deed ik het dus voor
EDIT, nu zie ik dat SBSettings wel bij beukhof1 werkt. Wat is het nu? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Werkt sbsettings nou wel of niet... Heb de jailbreak ook net uitgevoerd maar nog niks met Cydia gedaan..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Idd SBSettings werkt hier ook na een respring. Je behoudt wel je iphone grootte wat de settings betreft, maar het werkt ok.
|
|
|||
|
|||
Benieuwd hoelang de batterij nu meegaat als je bijv backgrounder installed en hoeveel trager hij wordt.
|
|
|||
|
|||
Ja ben ik ook wel benieuwd naar.. Dan maar geen Backgrounder en zeker geen Winterboard...:0
|
|
||||
|
||||
Als je de iPad jailbreakt ... staat Cydia er dan op?
gr
|
|||
|
|||
Ja staat erop
|
|
|||
|
|||
moet zeggen dat ik er niet veel aan vind de jailbreak voor de iPad, heb er nu een beetje mee zitten spelen en heb m er uiteindelijk maar weer afgehaald... mn toetsenboord werkte niet meer en alles (bij mij) was aanmerkelijk langzamer..
|
|
||||
|
||||
Nergens last van hier...
|
|
|||
|
|||
inderdaad, heb weer terug wat ik gemist heb.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia Apps op iPad 1 | Gryta1 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-04-11 22:51 |
Oplossing voor crash verschillende Cydia apps? | Mark83 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 12-08-10 11:00 |
ipad instellingen cydia apps | ricardog | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-06-10 16:54 |
Betalen voor cydia apps? | JoyStarr | Jailbreak apps en thema's | 9 | 03-02-10 17:52 |
|
|