Oplossing voor crash verschillende Cydia apps? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heyz ik heb een iPhone 3GS 4.0 met jailbreak en Cydia via JailbreakME geinstalleerd. Heb ondertussen met succes ultrasnOw, MIM & Winterboard draaiende echter loop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplossing voor crash verschillende Cydia apps?
Heyz ik heb een iPhone 3GS 4.0 met jailbreak en Cydia via JailbreakME geinstalleerd. Heb ondertussen met succes ultrasnOw, MIM & Winterboard draaiende echter loop ik bij het volgende vast:
heb ook MxTube, NES en Cycorder geinstalleerd maar op het moment dat ik zulke apps klik dan springt het meteen terug naar home screen Nu ben geen leek dus ik app via Cydia reinstallen via betreffende Modify maar verdomt probleem blijft Doe ik iets verkeerds? Heb ik iets over het hoofd gezien? Of heb ik gewoon dikke pech? Graag assistentie aub! Thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb hetzelfde met bosprefs ik open hem en gaat gelijk crashe
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn niet alle Cydia apps al compatible met OS 4.
|
|
|||
|
|||
Zou dat denk je?
Sinds het uitkomen van www.jailbreakme.com vandaag zou het gewoon moeten kunnen denk ik zo? De nieuwe jailbreakme is ook speciaal uitgekomen voor de iPhone 4 gebruikers en iedereen met FW 4.0 en hoger. Iemand ervaring met dit? |
|
||||
|
||||
Niet alle software die je met Cydia kan installeren zijn geschikt gemaak voor firmware 4.0. Het kan dus zijn dat je iPhone raar gaat doen als je zulke software gaat installeren.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de duidelijke antwoorden! Moet het helaas dus zonder doen..hopelijk komt daar in de vroege toekomst verandering in.
Laatst gewijzigd door Mark83; 02-08-10 om 23:56. |
|
|||
|
|||
Heeeel veel is nog niet up to date
Winterboard -> Changed nog niet alles SbSettings -> crasht soms Cycorder -> doet het niet Androidlock -> doet het niet Quickreply for sms -> doet het niet goed En zo kan ik nog even door gaan |
|
|||
|
|||
Ja erg jammer..men zou in Cydia op zn minst kunnen aangeven voor welke SW elk geschikt is.
Voor MXtube heb ik in iedergeval een perfecte vervanger gevonden genaamd aTube..doe t perfect. En met Winterboard heb ik eigenlijk weinig last mee dus 100% meevaller! |
|
|||
|
|||
Wat NES betreft, heeft het probleem volgens mij niets te maken met de niet-compatibiliteit met iOS4.
Kijk maar eens in deze topic van een jaar geleden waarin exact hetzelfde probleem omschreven wordt: https://forum.iculture.nl/f8/ap...are-3-0-a.html Overigens ben ik zelf ook op zoek naar een oplossing voor het probleem... dus als iemand raad weet... |
|
|||
|
|||
klopt het dat mobile terminal het ook niet doet op 4.0.1 ?
Greets. |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://spreadsheets.google.com/ccc?...H9TVgXgA#gid=8 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knopje voor te vergendelen stuk, oplossing? (via cydia) | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 19-03-11 18:35 |
Windows: Apps downloaden op 2 verschillende iphones met 1 CC | Maus078 | iTunes | 2 | 25-08-10 08:53 |
Niet verversen van verschillende apps | vuurvreter | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-08-10 18:59 |
Verschillende problemen met Cydia | darkside | Jailbreak apps en thema's | 11 | 23-11-09 22:33 |
|
|