Niet verversen van verschillende apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de iphone heb gejailbreakt en winterboard heb geïnstalleerd, blijken niet al mijn apps te verversen. Bijv: De belstatus, ververst pas na het opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet verversen van verschillende apps
Sinds ik de iphone heb gejailbreakt en winterboard heb geïnstalleerd, blijken niet al mijn apps te verversen.
Bijv: De belstatus, ververst pas na het opnieuw starten van de iphone. NU.NL idem als hierboven. INC-Nieuws idem als hierboven Boxcar idem als hierboven En zo zullen er nog wel een paar apps niet verversen. Iemand enig idee hoe dit is te verhelpen? Alvast bedankt.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's | Marcellobarros | iTunes | 4 | 18-05-11 12:34 |
Windows: Apps downloaden op 2 verschillende iphones met 1 CC | Maus078 | iTunes | 2 | 25-08-10 08:53 |
Oplossing voor crash verschillende Cydia apps? | Mark83 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 12-08-10 11:00 |
|
|