Bitesms ontvangstvorm probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort bitesms op mijn iphone 4 staan. Een gemakkelijk programma waar ik vooral meteen op het ontvangen bericht kan antwoorden. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bitesms ontvangstvorm probleem
Ik heb sinds kort bitesms op mijn iphone 4 staan.
Een gemakkelijk programma waar ik vooral meteen op het ontvangen bericht kan antwoorden. Als ik sms'jes krijg dan is dit soms ineens in de vorm van een bericht dat op volledig scherm wordt vermeld, niet zoals ik heb ingesteld om snel op te kunnen antwoorden, maar dit bericht bestaat alleen uit de tekst en dat bericht kan ik alleen sluiten. Daarna staat dit bericht nergens meer. ook niet bij de sms bij die persoon. Ik heb naar de instellingen gekeken en kan niet de oplossing vinden. Wie herkent dit en weet de oplossing? EDIT: Al gevonden, komt door iphonedelivery, geeft problemen met de berichtgeving. Iphonedelivery moeten verwijderen en opgelost. Alvast bedankt, Grt, Robertus. Laatst gewijzigd door Robertus; 14-08-10 om 18:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BiteSMS | dennis9920 | Jailbreak apps en thema's | 90 | 09-11-10 00:12 |
Probleem met BiteSMS | Panja | Jailbreak apps en thema's | 8 | 14-08-10 16:11 |
BiteSMS crash | CRXDelSol | Jailbreak apps en thema's | 8 | 12-08-10 20:57 |
Probleem BiteSMS 3.1 | knaapjen | Archief | 1 | 28-02-09 22:52 |
Bitesms fix ! | macfreaker | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-10-08 12:01 |
|
|