Dock verandert niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje: Ik heb een 3gs en met spirit gejailbreakt. Nu heb ik opnieuw winterboard geïnstalleerd en dat werkt verder prima. Maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dock verandert niet
Even een vraagje:
Ik heb een 3gs en met spirit gejailbreakt. Nu heb ik opnieuw winterboard geïnstalleerd en dat werkt verder prima. Maar als ik een thema wil gebruiken (bijv. OS4 complete), dan verandert de achtergrond e.d. wel, maar m'n dock verandert niet mee, die blijft gewoon als standaard grijze balk staan. Weet iemand misschien waarom dit niet verandert en hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In Winterboard kan je de vink bij "Transparant Dock" eens aanzetten en regel naar boven verplaatsen.
|
|
||||
|
||||
Of zet in Winterboard de 'Summerboard-mode' aan. De meeste themes zijn Summerboard-themes en niet specifiek geschikt voor Winterboard. Als je die modus aanzet zie je wel het theme wat je verwacht...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icondock verandert niet | wieke | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-12-10 22:01 |
provider verandert niet | Giro-iphone | iPhone algemeen | 3 | 31-07-10 04:02 |
Dock verandert niet | trip | Jailbreak apps en thema's | 14 | 09-11-09 17:32 |
Wallpaper verandert niet | Mr_Oizo | Ringtones en Wallpapers | 10 | 10-08-08 17:56 |
Phone icon onderin dock verandert niet | worldtourist | Jailbreak apps en thema's | 9 | 19-03-08 10:56 |
|
|