Wallpaper verandert niet discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb paar dagen geleden mijn iphone 1.0 geupdate naar firmware 2.0. Echter kan ik mijn wallpaper niet veranderen van het begin schermpje. Toen had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wallpaper verandert niet
Hoi,
Heb paar dagen geleden mijn iphone 1.0 geupdate naar firmware 2.0. Echter kan ik mijn wallpaper niet veranderen van het begin schermpje. Toen had ik ook customization erop staan. Bvd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan toch gewoon bij je foto's 1 als wallpaper zetten...
|
|||
|
|||
maakt niet uit of ik een foto kies of een standaard wallpaper, hij verandert niet en blijft dezelfde wallpaper aanhouden van voor de update.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nadat ik het thames KhoaTheme2 (volgens mij) had geinstalleerd en ik zaag dat hij het theme het helemaal niet deed heb ik die eraf gegooid en heb ik orginal back-up erop gezet. Nadat dat gedaan was kon ik mijn wallpaper niet meer veranderen!! Ik de iphone nog herstelt (custom firmare 2.0 opnieuw geinstalleerd) naar firmware 2.0, maar nog steeds kan ik niet mijn wallpaper veranderen. Hij blijft maar staan op de aardbol!! Iemand oplossing of ideeën? |
|
|||
|
|||
Ik heb net hetzelfde probleem!
Alleen heb ik nog firmware 1.1.4.. heb intussen costumize er al afgegooid maar helpt niet. iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
edit: Of heb jij het anders gedaan? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
met welk programma kan je dat verwyderen? ben
in dat soort dingen een noobje |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f59/i.../1795-ssh.html |
|
||||
|
||||
Citaat:
YouTube - HOW TO SSH INTO A 2.0 IPOD TOUCH /IPHONE |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icondock verandert niet | wieke | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-12-10 22:01 |
provider verandert niet | Giro-iphone | iPhone algemeen | 3 | 31-07-10 04:02 |
Dock verandert niet | jozef01 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-07-10 13:20 |
Dock verandert niet | trip | Jailbreak apps en thema's | 14 | 09-11-09 17:32 |
winterboard verandert niet | h.s.s | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:10 |
|
|