sms-tunes discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je je sms-tunes kunt aanpassen ik werk met mac en kan met een programma (cyberduck) in mn iphone komen, ik ben in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms-tunes
Weet iemand hoe je je sms-tunes kunt aanpassen ik werk met mac en kan met een programma (cyberduck) in mn iphone komen, ik ben in mn iphone opzoek gegeaan naar de sms-tunes map deze vond ik hier: /System/Library/Audio/UISounds/ hier in staan de standaard tunes: sms-received1.caf t/m sms-received6.caf. Ik heb een standaard m4a file neergezet onder de naam sms-received7.caf maar dat werkte niet.
Dus zou iemand mij kunne vertelle hoe ik mn eigen sms-ringtones kan gebruiken?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je moet met bijvoorbeeld ibrickr eerst een geluidsbestandje omzetten naar .caf
|
|
|||
|
|||
dat is dus wel een probleem, ik draai OSX in plaats van windows ik moet dan iFuntastic of gebruiken maar daar moet je vlink voor betalen... Ik heb wel een windows maar kan ik dan de geluiden omzetten naar .caf zonder dat ik mn iPhone hoef aan te sluiten?
|
|
||||
|
||||
Ik heb 1.02, kun je daar uberhaupt de geluiden veranderen van bijvoorbeeld je sms of email etc.. Indien iemand daar ervaring mee heeft hoor ik het graag.
|
|
|||
|
|||
Je moet eerst het mp3/m4a file converten naar caf (even googlen)
dan moet je renamen naar sms-receive1, sms-receive2 etc t/m sms-receive6. dan in /System/Library/Audio/UISounds/ uploaden en de orginele file overwriten (wel eerst back-up maken) Je iphone rebooten en dan in sound selecteren sms-receive1 = Tri-tone sms-receive2 = Chime etc.. Dit zou volgens mij ook voor 1.0.2 anders even testen of het wel werkt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gelukt
mijn nieuwe sms tones in bijlage voor wie ze wil Laatst gewijzigd door ulyss; 01-05-08 om 21:22. |
|
|||
|
|||
ik heb al mijn beltonen gewoon met itunes gemaakt.. een selectie maken, converteren naar AAC, bestand openen in windows explorer en de "a" in een "r" veranderen.. kan ik ook op deze manier een smstoon maken?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee, iTunes herkent dat niet....
|
|||
|
|||
wat is dan de makkelijkste manier?
|
|
||||
|
||||
SSH'en naar je iPhone
|
||||
|
||||
Er komt binnenkort een downloadbare app aan in de installer.app. Wie weet kan je dan ook je eigen toontje mailen om die vervolgens via de installer te downloaden...
|
|
|||
|
|||
gebruik de ringtone app, te vinden in installer! is schitterendi
grts |
|
||||
|
||||
Of iphonebrowser, werkt als een T**T...
|
|
||||
|
||||
Converteren via quick-time pro en dan hernoemen werkt prima en dan uploaden via ssh, maar kan ik de naam bv "glas" zoals die verschijnt in mn iphone dan ook veranderen in bv "sirene"
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
I tunes | eurodiver | Archief | 4 | 22-09-09 22:01 |
SMS-tunes maken met iTunes? | Charissastap | Ringtones en Wallpapers | 2 | 01-11-08 22:49 |
I Tunes? | adempinar | Archief | 1 | 28-03-08 23:36 |
|
|