Kan niet meer upgraden en deleten in Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan niet meer upgraden en deleten bij programma's van cydia.. krijg iedere x dezelfde melding.. iemand die bij kan hiermee verder kan helpen!!!?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer upgraden en deleten in Cydia
ik kan niet meer upgraden en deleten bij programma's van cydia.. krijg iedere x dezelfde melding..
iemand die bij kan hiermee verder kan helpen!!!? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb jij sbsettings erop staan? Dan zou je kunnen proberen om fix te doen onder extra voor de folderrechten. Als dat niet lukt is handmatig via terminal cydia verwijderen/herinstalleren de enige oplossing als ik het zo zie.
|
|||
|
|||
ja heb sbsettings erop staan..
maar hoe doe ik dat precies die fix onder extra voor de folderrechten? heb de fix geprobeerd ,werkt niet bij mij.. of anders,hoe moet ik t opnieuw installeren via terminal,want hier ben ik helemaal niet bekent mee,gebruik t namelijk nooit.. en staat dus ook niet bij mn programma's en kan t dus ook niet meer downloaden..:s niemand die te (echt ) een goede oplossing had dus maar opnieuw een jailbreak uitgevoerd... Laatst gewijzigd door milan13; 27-05-10 om 17:31. |
|
|||
|
|||
kan een slotje op hoor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet kunnen deleten van Cydia apps? | nouska1976 | Archief | 2 | 19-11-09 10:43 |
Kan mail niet deleten | verschel | iPhone algemeen | 2 | 30-10-09 11:52 |
Kan niet upgraden naar 3.1.2 | dtech | iTunes | 2 | 18-10-09 16:32 |
kan niet meer upgraden: 1.02 -> hoger | mwagena | Unlock [archief] | 7 | 13-02-08 13:13 |
|
|