Hoe maak je zelf een winterboard? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al een paar dingen geprobeerd maar kom er niet uit. zou iemand me een voledige uitleg willen geven hoe ik een eigen winterboard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe maak je zelf een winterboard?
ik heb al een paar dingen geprobeerd maar kom er niet uit.
zou iemand me een voledige uitleg willen geven hoe ik een eigen winterboard kan maken had al een handige site alleen daarmee kreeg ik het weer niet op me iphone dus als iemand mij zou zeggen hoe ik er een kan maken dan hoor ik het graag. owja ik heb een mac dus ik weet niet of u daar toevallig een progamma voor heeft? alvast bedankt Laatst gewijzigd door mbeus; 27-05-10 om 12:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zie deze handleiding
Deze is wel geschreven voor OS 2.x, dus het kan zijn dat sommige dingen niet werken, maar vrijwel alles werkt nog steeds hetzelfde.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
iPhoneclub heeft een Wiki... WinterBoard thema in je iPhone zetten met WinSCP (Windows) - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS
Met Mac werkt het vrijwel hetzelfde, alleen moet je dan Cyberduck in plaats van WinSCP gebruiken.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 27-05-10 om 19:59. |
|
|||
|
|||
okee bedankt ik ga het proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe maak je een winterboard | dimiboy | Jailbreak apps en thema's | 9 | 07-03-09 19:26 |
|
|