wallpaper in categories mappen wijzigen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hb geen idee of hier al een topic over is maar ik vond hem niet zo heel snel. Maar misschien weten jullie dit. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wallpaper in categories mappen wijzigen
Ik hb geen idee of hier al een topic over is maar ik vond hem niet zo heel snel. Maar misschien weten jullie dit.
Ik wil de wallpaper wijzigen in een map van de categories app. Iemand enig idee hoe dit werkt, heb al een beetje gegoogled maar kreeg het niet voor elkaar, ik gebruik iPhone explorer om in mij iPhone te komen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan moet je een thema maken met een map Folders daarin, en daarin mappen genaamd Category000.app, Category001.app, enz.
Daar doe je dan een background.png in. Ik heb een themaatje gemaakt met de eerste drie Category mappen voor het gemak. Vervang de background.png die er in zit, plaats de thema map in /Library/Themes en activeer hem in Winterboard. |
|
|||
|
|||
Met de theme die ik gebruik werkte dit niet ik heb de theme nu maar aangepast om het werken te krijgen. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukte niet zoals ik het wilde
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] | samtje | Jailbreak apps en thema's | 166 | 29-01-10 18:36 |
categories | FluffyVinnie | Archief | 1 | 06-04-09 23:56 |
Wallpaper niet te wijzigen | bangnl | Archief | 2 | 11-08-08 13:02 |
kan wallpaper niet meer wijzigen? | dendirk | Ringtones en Wallpapers | 3 | 23-06-08 22:49 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|