Wallpaper niet te wijzigen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan met geen enkele mogelijkheid mijn wallpaper wijzigen. Zijn er meerdere mensen met dit probleem? En heeft iemand een oplossing voor mij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Wallpaper niet te wijzigen
Ik kan met geen enkele mogelijkheid mijn wallpaper wijzigen.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem? En heeft iemand een oplossing voor mij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja, er zijn meerdere mensen die dit wel eens hebben, er is al een topic over, van enkele pagina's, daar beschrijven ze ook hoe op te lossen.
gebruik even zoekfunctie.
|
||||
|
||||
Inderdaad door de zoekfunctie had je deze kunnen vinden.
Hier gaat een slotje op. https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post125863 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wallpaper in categories mappen wijzigen | Bijlie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-06-10 06:25 |
Wallpaper verschijnt niet??? | maatie | Jailbreak apps en thema's | 7 | 14-07-09 11:41 |
Wallpaper verandert niet | Mr_Oizo | Ringtones en Wallpapers | 10 | 10-08-08 17:56 |
kan wallpaper niet meer wijzigen? | dendirk | Ringtones en Wallpapers | 3 | 23-06-08 22:49 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|