Carrier Logo weg discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat al een tijdje met het logo van Proximus op m'n iPhone maar ik zag hier op het forum een mooier logo passeren. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Carrier Logo weg
Ik zat al een tijdje met het logo van Proximus op m'n iPhone maar ik zag hier op het forum een mooier logo passeren. Ik heb die 2 Png bestandjes van het logo hier dus verplaatst naar private/var/mobile/library/carrier Bundle/bundle
daarna M'n iPhone gereboot en nu ben ik mijn logo kwijt en heb ik terug het saaie scrollbartje van Proximus, kan iemand helpen? Heb al heel het forum doorzocht! Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Download gwn een theme voor winterboard die ook de carrier logo aanpast
gaat dan naar die map en steek daar jouw mobistar prentje in en nrml moet het dan wel lukken. Anders er bestaat ook een app in cydia wrm je de naam van de carrier kunt aanpassen naar keuzen. |
Labels |
carrier, probleem logo, proximus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
België: Telenet Carrier Logo | Folksy | Overige providers België | 1 | 29-07-10 18:53 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
iPhone 1e gen.: Carrier logo weg na update... | Chrisl | Unlock | 17 | 09-12-08 17:55 |
|
|