Lijst van niet werkende Apps uit Cydia voor IOS4 per 26-06-2010 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkend Cyntact Infinidock Lockinfo Lockscreen Dim Delay RSS Plugin For Lockinfo SBS Settings Status Notifier (je moet de fix downloaden die werkt wel) + er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkend
Cyntact Infinidock Lockinfo Lockscreen Dim Delay RSS Plugin For Lockinfo SBS Settings Status Notifier (je moet de fix downloaden die werkt wel) + er komt dan wel meteen winterboard en reminder bij Niet Werkend WeatherIcon tijd voor een update denk ik Laatst gewijzigd door Bomans; 10-08-10 om 18:00. Reden: illegale content verwijderd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jammer dat LockDown niet werkt. Is er een alternatief? Bepaalde apps vergrendelen is namelijk erg handig.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bomans; 10-08-10 om 18:01. |
|
||||
|
||||
Bosspaper werkt bij mij niet... krijg op geen enkele manier andere kleur achtergrond..
|
|
||||
|
||||
En fontswap werkt ook matig... System font is op geen enkele manier aan te passen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand een oplossing ? al van alles geprobeerd, maar ik kan er verder niets over vinden alvast mijn dank |
|
|||
|
|||
BiteSMS werkt hier niet goed. Als ik wil reagerwn en ik druk op het tekstbalkje komt het toetsenpaneel tevoorschijn en verdwijnt erna weer snel dus reageren gaat niet :S
Meer mensen met dit probleem? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Is er al iets bekend over Cydget. Ik zie graag Element weer werken onder iOS4.
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een paar die werken/nietwerken werkend Quickreply for SMS ToneFXs Infinifolders niet werkend iBlueNova (vindt helemaal niks, kan ook niet gevonden worden) update: (ervaringen van mij en een aantal uit deze pagina's) Werkend 1) Mobile Substrate 2) SBSetting (beta repo) 3) Cydelete 4) CallMe 5) Flashlight 6) Lockscreen Clock Hide 7) MakeItMine 8) PDANet 9) RedLaser (Cydia version) installed via .deb 10) ToneFxs - Crashreporter - Lockinfo (grotendeels) - Backgrounder - Activator - SBSettings - 3G unrestrictor - iFile - MemTools - MobilevolumeSound - NTPData - XPandr - BiteSMS - Cyntact - Infinidock - Winterboard - Lockscreen Dim Delay - RSS Plugin For Lockinfo - My3G - Five Column Springboard Niet Werkend 2. AnyRing 3. BackGrounder 4. Battery Control 5. Cydget 6. BlackSn0w 7. Categories 8. CategoriesSB 9. Circuitous 11. CyDialer 12. Exchange Unlock 13. FiveIconDock 14. FlowChat 15. Infiniboard 17. iRealSMS 18. iSmart Dialer 19. iBlueNova 20. Libhide 21. MobileLog 22. Mobile Terminal 23. MyWi 24. Pkgbackup 25. Safari Download Manager 26. Snappy 27. StatusNotifier 28. Universal Search 29. WeatherIcon 31. Wi-FiSync 32. OpenSSH 33. Element 34. Recent Delete 35. Android Lock 36. Five Icon Dock 37. Yourtube 38. fontswap Laatst gewijzigd door Bomans; 25-08-10 om 15:35. |
|
||||
|
||||
Deze staat in jou lijstjes zowel bij werkend als niet werkend
Five Icon Dock staat dubbel in je lijst en al deze apss werken bij mij op iP4 i.c.m. iOS4 Five Column Springboard: werkt nu ook! My3G: Werkt!
|
|||
|
|||
ja de ene zegt van wel en de andere niet.. Ik heb de jouwe erbij gevoegd
|
|
||||
|
||||
Lockinfo is nu ook 100% iOS4 compatible...
Twitter plugin voor lockinfo: Werkt! iProtect: Werkt! Cyntact: Werkt! Lockscreen Dim Delay: Werkt! (had ik volgens mij al eerder gemeld) Edit: Clock Plugin for Lockinfo: Werkt! Laatst gewijzigd door FridgeNL; 15-08-10 om 17:31. |
|
||||
|
||||
Weathericon werkt ondertussen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iBluenova zal waarschijnlijk weer werken bij iOS 4.1 aangezien die t bluetooth probleem verhelpt.
|
|
|||
|
|||
Mywi doet het ook prima.
Heeft iemand iBluenova al getest? |
|
|||
|
|||
Winterboard en fiveicondock doen het op de ipt2g op4.1
|
|
|||
|
|||
cydialer
Sinds een week of twee is er een update for cydialer beschikbaar, werkt in ieder geval onder 4.1
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps uit Cydia niet op springboard | centralperk | Jailbreak apps en thema's | 19 | 29-11-09 15:55 |
Niet kunnen deleten van Cydia apps? | nouska1976 | Archief | 2 | 19-11-09 10:43 |
Lijst van apps die aan staan? | Ozjifu | iPhone Apps | 11 | 25-02-09 18:05 |
|
|