Lijst van niet werkende Apps uit Cydia voor IOS4 per 26-06-2010 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha, oa over het internet struinend ben ik al verschillende lijstjes tegengekomen van niet werkende Apps uit Cydia onder IOS 4. doel van dit (tijdelijk) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lijst van niet werkende Apps uit Cydia voor IOS4 per 26-06-2010
Ha, oa over het internet struinend ben ik al verschillende lijstjes tegengekomen van niet werkende Apps uit Cydia onder IOS 4. doel van dit (tijdelijk) topic is een one-stop overview te geven van niet en wel werkende apps. Updates zullen deze lijst hopelijk snel achterhalen. Lijst is uiteraard niet compleet, en van een aantal apps kan ik zelf van bevestigen dat ze niet werken.
Het kan zijn dat door updates inmiddels deze lijst gedeeltelijk achterhaald en als je aanvulling hebt laat even weten. ik probeer 1 keer per dag de lijst te updaten. Ik heb niet alles getest, en voor de laatste updates zou je bronnen kunnen gebruiken die ik ook heb geraadpleegd, oa: https://spreadsheets.google.com/lv?k...g&f=true&gid=1 iOS 4.0 Compatibility List - Mac Forums List of Cydia Apps which are not compatible with iOS 4 | MacHackPC Niet werkend: 1. 3G Unrestrictor 2. AnyRing 3. BackGrounder 4. Battery Control 5. BiteSMS 6. BlackSn0w 7. Categories 8. CategoriesSB 9. Circuitous 10. Cyntact 11. CyDialer 12. Exchange Unlock 13. FiveIconDock 14. FlowChat 15. Infiniboard 16. Infinidock 17. iRealSMS 18. iSmart Dialer 19. iBlueNova 20. Libhide 21. MobileLog 22. Mobile Terminal 23. MyWi 24. Pkgbackup 25. Safari Download Manager 26. Snappy 27. StatusNotifier 28. Universal Search 29. WeatherIcon 30. Winterboard 31. Wi-FiSync 32. OpenSSH 33. Element 34. Recent Delete 35. Android Lock 36. Five Icon Dock 37. Werkend: 1) Mobile Substrate 2) SBSetting (beta repo) 3) Cydelete 4) CallMe 5) Flashlight 6) Lockscreen Clock Hide 7) MakeItMine 8) PDANet 9) RedLaser (Cydia version) installed via .deb 10) ToneFxs 11) Laatst gewijzigd door Bomans; 01-07-10 om 18:36. Reden: illegale app verwijderd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Backgrounder doet het wel bij mij....
Circuitous moet snel werkend worden De combi van die 2 is super op een 3G |
|
|||
|
|||
Vraag is nu wanneer ze deze werkend maken! Hoop snel
|
|
||||
|
||||
Aanvulling.
Niet werkend: - Infiniboard - Infinidock - Displayrecorder - Cydget - Windowplaner Wel werkend: - Crashreporter - Lockinfo (grotendeels) - Backgrounder - Activator - SBSettings - 3G unrestrictor - iFile - MemTools - MobilevolumeSound - NTPData - XPandr - Yourtube |
|
|||
|
|||
Hier werkt 5 icon dock prima op IOS4. Zelfde voor biteSMS, SBSettings en Lock Calendar (cydget)...
|
|
||||
|
||||
3G Unrestrictor geeft ook geen problemen met iOS4 hier..
|
|
||||
|
||||
Correctie/aanvulling op mijn lijstje:
Yourtube werkt niet. Het installeert wel en alle functionaliteit lijkt te werken totdat je een video download. Deze blijft hangen op 0% of geeft na een paar seconden een foutmelding dat de download mislukt is. Kiriakae (taskwitcher) - werkt ook niet Laatst gewijzigd door Karnemelk; 06-07-10 om 10:22. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkte 'status notifier' ook niet. Ben inmiddels al weer terug naar 3.1.3. Iemand die kan checken of hij het inmiddels wel doet? 'Lock Calender' werkt dus wel?
Misschien handig dat de topicstarter het lijstje bijwerkt in de openingspost? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Status Notifier
Heb Status Notifier aan de gang onder iOS4 met een patch.
http://tinyurl.com/notifier4 in safari op iphone benaderen... SBSettings als in de Cydia Repro. Lock Calendar wel echter Cydget niet. Is in de Cydia repro niet te vinden en via de .deb installatie werkt hij niet. [edit: Cydia is wel in de repro te vinden als je switched naar developer mode (Manage > Settings in Cydia). Hij is op dit moment idd alleen geschikt voor 3.x.x versies...] 3G Unrestricter werkt ook out of the repro. Heeft iemand al een oplossing voor Cydget toevallig? Laatst gewijzigd door Fuchur777; 28-07-10 om 18:32. Reden: Toevoeging info |
|
|||
|
|||
Is deze lijst nog actueel?
Gaat de Jailbreak-community de niet werkends apps snel updaten voor de 4.x, nu de nieuwe jailbreak er is? |
|
|||
|
|||
belgiumiphone. aangezien de nieuwe iphone4 nu uit is en de jailbreak voor het grote publiek voor ios4.0 nu ook uit is verwacht ik dat de meeste app snel upgedate gaan worden ja
|
|
|||
|
|||
hoe snel werden de cydia-apps geupdate bij de overgang OS 2.x naar 3.0?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Onder OS 4 is dat een ander verhaal , de belangrijkste die bij mij nog niet werken: -cydget -cycorder -Multiterminal (de beta werkt maar niet goed) -yourtube (alleen download, niet afspelen) Aan het "Saurik" front is het erg stil op Cydget/Cycorder gebied |
|
|||
|
|||
ik mis kirikae, Mcquickdo, fivelrows, five-columnspringboard en infinidock
Sbsettings werkt, maar de phone/vliegtuigmodus toggle (die ik vaak gebruik) niet :-( Gelukkig heb ik ook Bitesms en iphonedelivery al terug EDIT: Quickdo 1.6 werkt op iOS 4.0. Nu heb ik tenminste een echte multitasking app Maar ik wacht toch op Kirikae! Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 02-08-10 om 15:10. |
|
||||
|
||||
Citaat:
of de mobileterminal-beta installeren, die is beschikbaar in: HackStor Repository - MyRepoSpace.com vergeet niet vooraf eerst je bestaande mobileterminal te verwijderen. Jammer genoeg is hij nog niet helemaal "af" |
|
|||
|
|||
BiteSMS werkt bij mij perfect...
|
|
|||
|
|||
tip: installeer NIET Quick Lock. Krijg je n crashende springboard, restart en bij iedere app....
|
|
||||
|
||||
ToneFXs: werkt gedeeltelijk, niet alle geluiden zijn aan te passen.
SBSettings: werkt bij mij, er zijn wel problemen bekend met activator maar daar hem ik nog geen problemen mee gehad. Autolock SBSettings Toggle: werkt! OpenSSH: werkt! (inclusief toggle) Ipod SBSettings Toggle: Werkt! Lockinfo: Werkt! Winterboard: Werkt gedeeltelijk, installeert prima en zonder crashen op te starten. Themes installeren is een ander verhaal, dit gaat wel maar hij geeft de themes niet goed weer.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps uit Cydia niet op springboard | centralperk | Jailbreak apps en thema's | 19 | 29-11-09 15:55 |
Niet kunnen deleten van Cydia apps? | nouska1976 | Archief | 2 | 19-11-09 10:43 |
Lijst van apps die aan staan? | Ozjifu | iPhone Apps | 11 | 25-02-09 18:05 |
|
|