Coole battery images! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wederom een kleine bijdrage, Helaas niet van mijn hand, maar wel mooi om met jullie te delen: De battery images van the Tinkerbell theme... Veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Coole battery images!
Wederom een kleine bijdrage,
Helaas niet van mijn hand, maar wel mooi om met jullie te delen: De battery images van the Tinkerbell theme... Veel plezier ermee! M-jay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een leuk Duracell batterij' tje (ik mag toch wel reclame maken op het forum ??) ;-)
Hier vind je nog een paar leuke http://modmyifone.com/forums/downloads.php?do=cat&id=13
|
|||
|
|||
Waar zet ik die bestanden ook alweer neer....?
|
|
||||
|
||||
var/root/Library/Customize/BatteryImages/
In deze map een niewe map maken met dezelfde mapnaam als de naam van de bestanden (images) bv: var/root/Library/Customize/BatteryImages/Dixie Bestanden: Dixie-BGx.png Met het programma Customize kan je vervolgens kiezen voor je nieuwe Battery images en blijven de oorspronkelijke battery images intact. |
|
|||
|
|||
Bedankt m-jay! Alleen werkt customize niet echt bij mij onder 1.1.3, dus ik ben bang dat dit niet gaat lukken......
|
|
||||
|
||||
dan zul je ze hier naar toe ..System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/ ..moeten kopieeren en overschrijven. Ben je alleen je originele icoontjes kwijt.
Ik heb dit ook gedaan, maar wel de originele even in een aparte map op mn harde schijf bewaard. Kan je ze later altijd weer terugzetten!! Laatst gewijzigd door marcoryn; 03-02-08 om 17:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zou het toch een heel syuk eenvoudiger maken? Misschien een idee voor de iphoneclub repo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mooi Zal hem eens sebiet testen
|
|
||||
|
||||
Ik heb er ook een leuke gevonden van ''LOST'' alleen krijg ik hem er niet op. Ik heb gedaan wat M-JAY zei alleen verschijnt het niet in Costumize
Weet er iemand aan wat het kan liggen?? |
|
|||
|
|||
Misschien een "domme" vraag, maar hoe kom ik in deze directory?
|
|
||||
|
||||
via wincp...
een andere vraag customize werkt niet op de 1.1.4 ??? Grtz B |
|
|||
|
|||
ja er schijnt een aangepaste costumize te zijn maar die kan ik nergens vinden
iemand? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ERROR This version of Customize requires Firmware 1.1.[123]. En als ik de OLD gebruik geeft hij aan: This version of Customize requires Firmware 1.0.2. Ik heb al gezoch naar een versie voor 1.1.4 echter ik kan deze helaas niet vinden. Iemand een oplossing voor dit probleem? B.v.d. Edit: probleem is al opgelost en het werkt (althans heb nu Customize versie 1.21 custom)
Laatst gewijzigd door Chicco68; 10-04-08 om 20:28. |
|
|||
|
|||
ok en waar heb je die vandaan dan? ik zit met hetzelfde probleem en wordt er graag vanaf geholpen.
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Ik weet niet meer precies waar ik die gevonden heb, heb althans op google gezocht op download 1.1.4 customize en vervolgens dus de link gevonden.
|
|
|||
|
|||
Vraagje:
Ik heb een winzip bestand gedownload met daarin battery images... Ik heb winscp.. Ik moet dus het bestandje unzippen, en alle .png bestanden in de map var/root/Library/Customize/BatteryImages/kilometerteller gezet.. wat heb ik fout gedaan, want ik kan hem wel instellen als wallpaper maar uiteindelijk wordt het dan gewoon het standaard icoon... BVD |
|
|||
|
|||
Heel vreemd... Ik heb die "customize" folder niet. Bij is het pad: Var/Root/ en dan is er alleen de folder "Library"....
Ben ik nog verkeerd aan het zoeken of is er iets anders aan de hand.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis) | pukkert | iPhone Apps | 453 | 12-12-10 16:01 |
Problemen met battery-images veranderen | jlbolding | Archief | 0 | 13-04-08 12:43 |
|
|