[Gezocht] Een programma om pagina's met apps onderling te wisselen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel zegt zoek ik een programma of een ander iets om mijn pagina's met apps onderling te verwisselen zonder het gebruik van iTunes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Gezocht] Een programma om pagina's met apps onderling te wisselen
Zoals de titel zegt zoek ik een programma of een ander iets om mijn pagina's met apps onderling te verwisselen zonder het gebruik van iTunes.
Aangezien ik Iconoclasm gebruik om meer dan 4x4 apps te laten zien op de pagina's, maar ik wil dat mijn games en apps bij elkaar staan ( games bij games en apps bij apps ), maar omdat nu allemaal een voor een te doen. Nee dankje. Dus daarom deze vraag ; wie kent er zoiets? Groetjes van Mij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
MultiIconMover misschien ?
Hiermee kan je meerdere apps verplaatsen in 1x |
|
|||
|
|||
dankje wel, dit is ongeveer wat ik zocht, heb het nu in 10 seconde voor elkaar gekregen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verplaatsen naar een andere pagina van Ipone 4. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 10 | 08-12-10 16:58 |
Met één webapp meerdere pagina's in Safari openen | praatpaal | iPhone Apps | 5 | 19-06-10 11:40 |
meer dan 11 pagina's met apps?! | deadcompany | Archief | 1 | 05-12-09 13:07 |
|
|