firmwareversie 4.0 downloaden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Calibri][SIZE=3]Als ik mijn I-phone aan de pc. Aansluit krijg ik steeds de vraag of ik de firmwareversie 4.0 wil downloaden..[/SIZE][/FONT] [SIZE=3][FONT=Calibri]Kan ik zonder problemen [/FONT] ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
firmwareversie 4.0 downloaden
[FONT=Calibri][SIZE=3]Als ik mijn I-phone aan de pc. Aansluit krijg ik steeds de vraag of ik de firmwareversie 4.0 wil downloaden..[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Kan ik zonder problemen [/FONT][FONT=Verdana]firmwareversie 4.0 downloaden, ik heb de I-phone 3G [/FONT][/SIZE] [FONT=Verdana][SIZE=3]Heb vernomen dat het soms niet helemaal goed verloopt, zou het erg vervelend vinden als mijn I-phone niet meer goed werkt ..alvast bedankt voor het lezen en hoop een passend antwoord te krijgen. Met vriendelijke groet Anja[/SIZE][/FONT] |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op 4.0 kun je niet jailbreaken... nog niet
verder kan het nog wel |
|
|||
|
|||
Het intussen de 4.0 firmwareversie er op staan en alles doet het naar tevredenheid ben nog geen rare dingen tegen gekomen. gr. anja
|
|
||||
|
||||
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
werkt firmwareversie 4 op iphone 2g? | westar | iPhone algemeen | 0 | 09-07-10 16:46 |
Nieuwe firmwareversie 2.2.1 voor de iPhone beschikbaar | jpke | Chat en geruchten | 111 | 05-02-09 22:24 |
|
|