Nieuwe firmwareversie 2.2.1 voor de iPhone beschikbaar discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik wou zonet men iPhone met men pc syncen en men itunes gaf aan dat er een nieuwere versie is, namelijk 2.2.1. Ik begrijp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Software update 2.2.1
Hey,
Ik wou zonet men iPhone met men pc syncen en men itunes gaf aan dat er een nieuwere versie is, namelijk 2.2.1. Ik begrijp niet dat ik er hier nergens iets over kan vinden! Iemand al 2.2.1 uitgetest? Wat zijn je ervaringen, en wat is er nieuw? grtz Edit: -iPhoneclub heeft het bericht net gepost. - voor meer informatie kun je nu http://www.iphoneclub.nl/23881/nieuw...e-beschikbaar/ checken
Mooie zwarte iPhone 3G 16Gb FW: 3.0 Legaal gekocht in Fnac (België) Laatst gewijzigd door jpke; 27-01-09 om 20:39. Reden: meer informatie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hij is nu aan het installeren.. Thanks iPc! Ik checkte 'm 10 minuten geleden nog... En nu is hij er! Toppie, lekker snel!
|
|||
|
|||
Ik hoop met deze update dat ik van die kleine lastige ongemakken vanaf ben. Ben benieuwd wat het resultaat is na de installatie...
|
|
|||
|
|||
Ik ben hem ook aan het installeren, tis best een grote update ruim 200 MB. De installatie is nu ongeveer 30 seconden bezig. Ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nieuwe firmwareversie 2.2.1 voor de iPhone beschikbaar
Zojuist is een nieuwe versie van de iPhone-firmware in iTunes verschenen. De update bevat onder andere verbeterde stabiliteit voor Safari en een bugfix voor afbeeldingen die vanuit Mail werden bewaard.
Lees verder over: Nieuwe firmwareversie 2.2.1 voor de iPhone beschikbaar |
|
||||
|
||||
Ik blijf eerst even bij 2.2. Zie de noodzaak nog niet echt om nu al te updaten
|
||||
|
||||
Ik ook nog even 2.2, pas na eventuele veiligheid van jailbreak na 2.2.1!
|
|||
|
|||
wie o wie is de eerste die de gele sneeuw proef op de som durft te nemen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem erop staan, Safari voelt inderdaad stabieler aan maar voor de rest heb ik nog geen noemenswaardige verbeteringen kunnen terug vinden.
|
|
||||
|
||||
//Terugverplaatst naar Chat omdat er anders niet meer gereageerd kan worden
|
|
||||
|
||||
Op de Wiki pagina onder 'Firmware' kunnen de nieuwe 2.2.1 firmwares voor de 2G en de 3G gedownload worden
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
..En wanneer kan ik de FW in mijn profiel instellen?
|
||||
|
||||
Hehe, ik heb besloten om toch nog even te wachten tot er een jailbreak komt voor 2.2.1, ik kan echt niet meer zonder.(a)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tijd om de 2G te updaten dus....
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Modemfirmware op 3G is 02.30.03. Was op 2.2 02.28.00 toch?
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|