gezcoht: automatisch flight mode on/off via timer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hellow, Ben al een tijdje op zoek naar een programma dat automatisch de flight mode aanzet en terug uitzet op een zelf in te stellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gezcoht: automatisch flight mode on/off via timer
Hellow,
Ben al een tijdje op zoek naar een programma dat automatisch de flight mode aanzet en terug uitzet op een zelf in te stellen tijd. Dit omdat m'n toestel als wekker dient en ik liever niet die straling naast m'n hoofd heb tijdens het slapen... Probleem is nu dat ik dit handmatig doe maar 's morgens dikwijls vergeet m'n toestel terug actief te zetten, met tegen de middag een hoop berichten als resultaat iemand enig idee of voorstel voor zulk programma? Thx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit mogelijk met SBSchedule, te vinden in Cydia.
|
|||
|
|||
Deze is top! ModMyi.com | iPhoneTool
iPhonetool. Kan zelfs alleen Wi-Fi of telefoon uitzetten of allebei, is maar wat je wil.
|
||||
|
||||
Ik gebruik zelf iScheduler. Werkt prima. 's Avonds om een bepaalde tijd mijn Wi-Fi uitzetten, 's morgens voordat ik in de auto stap automatisch mijn bluetooth aan, de iPod gebruiken als een wekker, topprogramma!
|
|||
|
|||
super! thx voor de reactie
|
|
|||
|
|||
Bestaat iets dergelijks ook voor een iPhone zonder jailbreak?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten | smike | Jailbreak | 8 | 01-12-10 18:21 |
Automatisch in DFU mode. | Mittt | iPhone algemeen | 6 | 29-03-10 00:38 |
Flight mode: Hoeveel batterij bespaar je daarmee? | Summy | iPhone algemeen | 5 | 21-06-09 17:37 |
3G hapert - flight mode aan/uit helpt | lukepuuk | Odido (T-Mobile) | 18 | 07-01-09 17:40 |
|
|