[WANHOPIG] Jailbreaken ging goed maar geen cydia?! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, iemand die mij hiermee kan helpen? ik heb mn iphone 3G gejailbreakt met Redsn0w hij zegt dat alles perfect is en heb in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[WANHOPIG] Jailbreaken ging goed maar geen cydia?!
hallo, iemand die mij hiermee kan helpen? ik heb mn iphone 3G gejailbreakt met Redsn0w hij zegt dat alles perfect is en heb in het begin scherm ook gewoon cydia, multitasking, achtergrond wallpaper en battery percentage aangevinkt. het jailbreaken gaat soepel. ik restart mn iphone en zie dat dat er helemaal niet op zit! geen cydia, multitasking niks!
kan iemand mij hiermee helpen zodat ik het wel krijg? ook Youtube werkt er niet op.... wat details; Iphone 3G Firmware 4.0.1. ik heb redsn0w_win_0.9.5b5-5 gebruikt en voor de IPSW iPhone1,2_4.0_8A293_Restore |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even herstellen en nog een keer proberen?
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij dat je het ff opnieuw moet proberen, als het alleen Cydia was geweest had je nog via spotlight kunnen zoeken naar Cydia maar als niks het doet ben ik bang dat een restore nodig is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na jailbreaken met limera1n crashte mijn iPhone, alles weg na herstellen! Wanhopig! | Reivilos | Jailbreak | 5 | 12-10-10 19:33 |
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode | ridouan | Jailbreak | 3 | 08-09-10 10:40 |
Update iPhone ging niet goed en nu is alles weg | Sander3991 | iPhone algemeen | 6 | 24-02-10 23:44 |
iPhone: Redsn0w maar geen cydia | maxzim | Jailbreak | 28 | 05-11-09 23:07 |
|
|