Error Database discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, ik heb een gejailbreakte Iphone 3G en heb laatst een source toegevoegd in Cydia. Sindsdien krijg ik de volgende melding: Error: Clean Archives ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Error Database
Dag allemaal,
ik heb een gejailbreakte Iphone 3G en heb laatst een source toegevoegd in Cydia. Sindsdien krijg ik de volgende melding: Error: Clean Archives Malformed line 6 in source list / etc/apt/sources.list.d/cydia.list (dist parse) Die melding krijg ik 4 keer en dan zit ik wel in Cydia, alleen heb geen sources en packages meer. Ik kan niks zien! Bij changes niks en bij sections ook niet. Ik heb geen openSSH op mijn iphone, dus kan de regel niet verwijderen via mijn PC. Heb ook een nieuwe jailbreak geprobeerd, maar werkte ook niet. Is er iemand die me kan helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er echt geen knappe kop die er raadt mee weet???????
|
|
|||
|
|||
iphone herstellen daarna opnieuw jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
In de laatste reservekopie heeft ie al een error, dus dat gaat niet lukken...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie het over mijn foutmelding?
|
|
|||
|
|||
Wittemuis,
wie zijn Post is dit? Niet die van jouw toch?! Dus het gaat niet over jouw vraag |
|
|||
|
|||
Zooooooo!! Neemt u mij niet kwalijk !
P.'s er staan meer vragen op of niet?! |
|
|||
|
|||
Cydia Error
Kreeg bijna dezelfde error. Bij mij was 't line 2. Als eerste de jailbreak nog eens uitgevoerd, maar die hielp niet. Heeft er iemand enig idee? (de fabrieksinstellingen terugzetten en mijn eigen zooi kwijt zijn, vind ik drastisch. Ik weet uit mijn hoofd niet hoe ik mijn eigen data terug zou moeten zetten. Kan ik dan gewoon een kopie ergens vandaan trekken? Waar?)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplossing voor Error: database , Problem Parsing Dependency Conflicts | cardwizard | Jailbreak apps en thema's | 7 | 24-03-11 17:16 |
Cydia probleem Error database | gamertje | Jailbreak apps en thema's | 4 | 04-11-09 18:00 |
database replication | bossche | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 18-08-09 13:43 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|