Nummer alleen meezenden bij contactpersonen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om ergens in te stellen op de iphone desnoods met een jailbreak programma dat die het telefoonnummer mag meezenden bij contactpersonen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummer alleen meezenden bij contactpersonen
Hallo,
Is het mogelijk om ergens in te stellen op de iphone desnoods met een jailbreak programma dat die het telefoonnummer mag meezenden bij contactpersonen, en mensen die niet in de contactpersonenlijst voor komen niet. Ik weet dat het met #31# en *31# kan maar als het kan wil ik het zonder. Aangezien dat makkelijker is. Groeten, Robbert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt me ook wel handig, als iemand zo'n app (cydia/appstore) weet dan hou ik me ook aanbevolen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Postcode ontbreekt bij contactpersonen | mees | iPhone algemeen | 0 | 26-01-11 21:34 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Meezenden locatiedata | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 6 | 30-03-10 14:11 |
Vinkje aanzetten bij: op deze iphone aangemaakte contactpersonen | Baarle Nassau | iPhone algemeen | 0 | 22-04-09 21:01 |
Nummer meezenden per contact instellen | wouterk00 | iPhone algemeen | 4 | 16-10-08 15:03 |
|
|