Nummer meezenden per contact instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om niet altijd je nummer mee te zenden maar dit bijvoorbeeld per contactpersoon in te stellen of je je nummer meestuurt? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummer meezenden per contact instellen
Hallo,
Is het mogelijk om niet altijd je nummer mee te zenden maar dit bijvoorbeeld per contactpersoon in te stellen of je je nummer meestuurt? Mvg. Wouter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan, bij mijn provider moet ik dan een nummer programmeren met
#31#[nummer][bellen] Google even of je provider dat ondersteund. |
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat #31# zelfs een "standaard" die alle providers hanteren. Net zoiets als *21 voor doorschakelen een standaard afspraak is.
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reactie. Ik ga het eens proberen.
Zonder het te hebben geprobeerd gaat dat wel goed met SMS versturen? Mvg Wouter |
|
||||
|
||||
Nee, SMS versturen kan alleen anoniem met een speciaal programma om de SMS als 'network notification' te versturen. Ik heb dat nog niet gezien voor OS X, alleen voor Windows Mobile en dan werkt het ook nog alleen als je binnen hetzelfde netwerk (provider) zit als de ontvanger van de SMS, anders ziet die nog steeds gewoon je nummer.
Kortom; SMS versturen zonder nummer is nagenoeg onmogelijk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummer alleen meezenden bij contactpersonen | Disksoft | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-08-10 22:30 |
Meezenden locatiedata | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 6 | 30-03-10 14:11 |
Sms-sounds per contact instellen | 0187152 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 20-07-09 23:49 |
FW2: Nummer instellen van voicemail | iFilip | iPhone algemeen | 5 | 11-08-08 16:11 |
nieuw nummer koppelen aan nieuw contact | boboi | iPhone algemeen | 4 | 16-05-08 13:05 |
|
|