Verschillende profielen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het ook een programma beschikbaar om verschillende profielen te kiezen? Dus bijvoorbeeld helemaal stil, of trillen met geluid of alleen trillen. Ik zet nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschillende profielen
Is het ook een programma beschikbaar om verschillende profielen te kiezen?
Dus bijvoorbeeld helemaal stil, of trillen met geluid of alleen trillen. Ik zet nu die schakelaar aan de zijkant om maar zou ook graag helemaal stil willen hebben. Mijn vorige foon had het wel en ik vond het reuze handig iig. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij niet. Tenminste nooit van gehoord
|
||||
|
||||
helaas (nog) niet.
|
|||
|
|||
Is hier al een oplossing voor?
Mijn nokia zette ik altijd op vergadering. Ik kreeg dan alleen een discrete piep bij telefoon/sms/email. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kan geen configuratie profielen openen. | rickygroeneveld | iPhone algemeen | 3 | 31-08-10 17:25 |
Profielen geluid verlagen | ApC_IcE | Jailbreak apps en thema's | 1 | 29-03-10 13:06 |
2 profielen, 2 Iphones | Hekkopeppie | iTunes | 0 | 19-09-09 17:43 |
meerdere datanetwerk profielen | marcvanvliet | iPhone algemeen | 0 | 09-09-09 12:44 |
profielen | alexrocketman | iPhone algemeen | 3 | 06-05-08 17:03 |
|
|