iphone iconen zijn weg:( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heejj, normaal kom ik er zelf wel uit maar nu niet ik haalde mijn iPhone van het slot af en toen zag ik dat mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone iconen zijn weg:(
heejj,
normaal kom ik er zelf wel uit maar nu niet ik haalde mijn iPhone van het slot af en toen zag ik dat mijn iconen weg zijn (phone, sms, safari, instellingen enz.) heeft iemand hier een oplossing voor of heeft het zelf gehad?? MvG JK
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb ik ook een keer gehad, ben toen de laatste geinstalleerde programma's gaan uninstallen en na het derde programma deed alles het weer.
groet Arjan |
|
||||
|
||||
Via bossprefs en poof eens kijken in de verborgen apps en waarschijnlijk kan je die dan terugzetten.
|
|
||||
|
||||
Het is niet helemaal duidelijk of je alles kwijt bent of maar een deel ervan,
Er zijn een aantal dingen die je kan doen: 1. Probeer m is aan en uit te zetten. Dit helpt soms 2. Als je Bossprefs of Poof nog ziet staan, kan je daar kijken of je ze weer kan laten verschijnen. 3. Als je alles kwijt bent, zal je net als ik je iphone opnieuw zal moeten herstellen. |
|
||||
|
||||
bedankt vool jullie reacties
maar ik zie alleen nog maar les rooster staan (ik zit nog op school namelijk) en me Wi-Fi staat nog aan meer kan ik ook niet doen(als ik lesrooster aan raak dan opent hij hem ook niet ik zie bossprefs niet staan dus ik zal wel ff een nieuwe firmware op me iphone zetten!! bedankt alvast |
|
||||
|
||||
het is al opgelost
--slotje-- |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard iconen zijn te groot | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-02-11 15:23 |
Iconen zijn gewijzigd na jailbreak | Levii | Archief | 3 | 14-03-10 23:37 |
iconen weg | Cirja | iPhone algemeen | 3 | 04-03-10 18:16 |
help mijn iconen zijn verdwenen | aswien | Jailbreak apps en thema's | 7 | 18-06-08 13:22 |
|
|